Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Hei, Hva gjør dere om natten, lar dere baby sove eller vekker dere etter noen timer. Har fått råd om å vekke etter ca. 4 timer, men han vil egentlig sove lenger. Har egentlig lyst å la han sove lenger, men er usikker på hva som er riktig. Han er 12 dager gammel
PMST Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 jenten min sover hele natten har aldri vekket henne..ville ikke gjort fdet...de spiser når de er våken.. jenten min tar det godt igjen ved å spise og spise på dagen=) hun er no 3,5 mnd..
-Petrine- Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Jeg ville latt han sove om han ikke har noen problemer med vektoppgangen.
-Petrine- Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Glemte å skrive at hun spiste hver andre time på dagen, hun spiste seg vel opp til natten :-)
*mamma til Mathea* Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 hei..=) har en datter på 9 dager, fikk beskjed på sykhuset at jeg ikke trengte å vekke henne om natten for å gi helle mat..de våkner hvis de er sultene, ellers så spiser de om dagen slik at de ikke trenger mat om natten..=)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Takk for svar! Hva gjør dere med egne pupper da? Pumper om natten, eller går det greit uten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå