Gå til innhold

Da er jeg offisielt tilbake her!!!

Anbefalte innlegg

Ja også aldeles eller lengst bakerst i køen da!!!

Ingen tvil om at det ikke var noe der nei. Var en tur innom sykehuset i dag også, de kunne gjøre noe med det med en gang, men jag hadde litt vel mye å gjøre på jobb........ hihi.

Skal tilbake dit neste torsdag med mindre naturen har ordnet opp selv, det mente legen at ville skje i løpet av en eller to uker. Og det er jo egentlig best også, da er man i ¨normalt¨ gjenge litt fortere, samt at infeksjonsfaren ikke er der etc .

Surt er dette, men jeg var helt forberedt, og er helt avslappet. Nå har jeg sendt varm invitasjon til tanta og bedt henne infinne seg SNAREST!!! ER passe lei av å gå å ha mensmurringer ( 10 dager :( ) så nå kan det skje noe synes jeg!!

Gynekologen min er bare skjønn, er lovet tett oppfølging neste gang, fra uke 6-7. Han på sykehuset var litt kaldere og mer kynisk..... ¨Gammel¨ dame, gamle egg osv!! Legen min derimot er bare flott.

Så nå gleder jeg meg til å komme i gang på nytt, i kveld blir det gravøl og regelrett flatfyll (hvis jeg klarer) - dvs hvis jeg ikke sovner i prosessen hehehe!!!!

Ha en flott helg alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5168018-da-er-jeg-offisielt-tilbake-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trollet. Jeg har tenkt på deg idag etter som du fortalte at du skulle til lege idag. Så trist at det gikk galt. Håper kroppen din ordner opp slik at du kan starte med friskt mot. Prøv og tenk på at du klarer å bli gravid du. Dere klarer sikkert å få en ny spire ganske snart.

Ta deg en skikkelig fest nå, drikk og kos deg. Kanskje det er de siste dråpene alkohol du kan drikke i år...

klem fra

Det var skikkelig dumt at det skulle ende slik trollet39 =(

Men det er godt å høre at du er ved så godt mot.

Håper tanta dukker opp hos deg nå da, slik at dere får satt igang med ny pp. Flott at du vil få god og tett oppfølging neste gang.

Stor, god og varm klem fra meg =)

trist at det skulle gå slik, trollet. Beundrer deg for styrken din, og for optimismen din. Vet jo at dette ikke er lett. Kos at du vil henge her sammen med oss igjen, ønsker deg lykke, lykke til og så får vi satse på denne felles babyboomen med treff hos horatio etter hvert.

Annonse

Hmmm, da er vi fleire i same båt. Bortsett frå at eg ser innom denne sida for første gong i dag, etter at det gjekk gale på onsdag. I dag blør eg nesten ikkje, så kroppen har nok ordna opp sjøl. Så eg tok meg ein fest i kveld, eg, og ønskjer også "tanta" velkomen - skjønar dette er sjargongen her. :)

Lykke til i neste forsøk, trollet. Gamle egg kan også gje tellande resultat...

mvh

Hei beth..

de fleste her ønsker vel TR dit både peppern og saltet gror,men hos noen er den velkommen,ja..

hos meg kunne den gjerne fordufte for godt,ETTER at jeg har fått spiren min. .

men ønske kan man jo til man blir både blå og grønn i fjeset. .hehe!!

Så utrolig trist da Trollet..

Men godt du har en fin gyn da,legen på sykehuset derimot hørtes ut som en dust.

Håper tante innfinner seg snarlig,så hun kan reise på skikkelig langtur neste pp..

Neste gang er det vår tur,vi har fine egg vi,så det så;)

Etter å ha lusket og lurt rundt dørene siden fredag, kom tanta med et brak i dag!!!! Deilig å ikke ha særlig vondt lengre - man merker det først når det smerten er borte liksom!

Nå er jeg spent på om jeg kommer i normalt gjenge med en gang siden kroppen har fått ordne seg selv! Faktisk ville jeg hatt IKM 25 mai, så det er nesten i rute.

Gubben er hjemme fra offshore turen sånn ganske rundt EL dersom ting er normalisert med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...