Gå til innhold

Easywalker - ny modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har så sinnsykt lust på denne vognen. Spesielt den kommende utgaven. Klarer knapt vente til de kommer i butikken slik at jeg får sett. Men på bilder ser den veldig lav ut. Nesten som en dukkevogn. Stemmer det? Er det noen som vet målet målet på bagen? Synes å ha lest et sted at den nye vognen kom med litt større bag. Stemmer det? Jeg venter i slutten av november. Vil bagen bli stor nok da? Hvordan er denne bagen sammenliknet med f.eks quinny sin?

Annonse

Bagen er større enn Quinny sin, men er nok liten i forhold til Simo, Brio og de andre kombivognene..! Den skulle visst bli større ja..! Og vogna skulle visst komme i butikkene i løpet av sommeren tror jeg..! Men den er ikke så lav nei, er egentlig helt normal:-) Utrolig fin..! Tror bagen blir stor nok i massevis når du får så sent i november..!

Jeg har Easywalker nå, og selv om kalesjen er lukket bak, er den utrolig klønete i konstruksjonen. Den må være oppslått for å se ok ut. Hvis jeg drar den opp, står den rett opp, langt over styret.

Skikkelig irritasjonsmoment, og vi bruker ikke den i det hele tatt omtrent. Den er heldigvis til å ta av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...