Gå til innhold

blødning i uke 10......noen med erfaring ??

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i uke 10+2.

I går fikk jeg blødning, og den var brun. Hadde litt i dag også, men det er bare på papiret når jeg tørker meg. Var til legen i ettermiddag, og han tok gyn på meg, og så at åpningen er lukket, men at blødningen hadde kommet derfra. Jeg fikk henv til gyn ultralyd, forhåpentligvis time på mandag.

Noen av dere som har hatt brun blødning(er) og fått vite at alt er bra likevel ? Jeg har ingen smerter.

Hva med symptomer i uke 10-11 ? Brysstene mine er nesten ikke øm, men det har gått opp og ned hele tiden fra og med uke 5 kanskje....før der var de superømme !!

Fortsetter under...

det eneste jeg kan svare på er at hvis det er brunt blod, er det mest sannsynlig gammelt blod.

og når det gjelder brystene, så var mine ømme fra starten til uke 10-11. etter det har de knapt vært ømme..

er i uke 36 nå...

Jeg hadde blødninger i uke 10, 11 og 19... Og en brunlig utflod i uke 15. Ved alle mine blødninger har det først kommet en del frisk blod, og brunlig blod og utflod etterhvert!

Ble undersøkt og fikk UL hver gang, og alt har gått bra med baby`n i magen! Er i uke 35 nå! :o) Har ikke fått noen god forklaring på hvorfor jeg har blødd, men de mente det var en rift i skjeden den ene gangen og i uke 19 så gynekologen en blodansansamling i livmorhalsen (den kom dagen etter).

På sykehuset sa de at de i gjennomsnitt hadde ei inne hver dag pga blødning i svangerskapet! Og det går bra med de aller fleste!! :o) Ønsker deg all lykke til på UL, og håper alt står bra til med spiren i magen!!

klemmer fra

Har du hatt sex? Da er det normalt at man blør litt siden det blir mye mer blodfylt nedentil:) Ellers leste jeg en plass at det er veldig mange som opplever blødning under graviditeten, så lenge det ikke kommer masse friskt blod og du opplever smerte skal du nok se det går bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...