Gå til innhold

Prinsen sover heeele dagen og......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det pleier å gå seg til, men du trenger kanskje ikke å "lage" dag om natta...

La det være lyst rundt han når han sover om dagen, og mørkt (eller veldig dempet lys) om natta. Hvis du må skifte bleie om natta, gjør det i senga hans med dempet belysning og uten å pludre for mye. På dagen er det greit å bruke bleieskift og andre våkne stunder til pludring og kos :-)

Nyt tiden med prinsen din, og lykke til med å snu døgnet!

Tusen takk for svar:)

Prøver å ikke prate til han på natta, men bleieskift har jeg tatt på badet da.....:)

Vil lissom ikke vekke han på dagen ell, sover så godt atte:)

Jeg håper det går seg til, er jeg så heldig kunne jeg ikke fått en bedre prins......Han er helt super:)

Men mamman har bare lyst til å sove litt,hehe:)

Hi, hi Kjenner til det der!

Det er nok ikke så lurt å vekke han på dagen, kan ødleggge søvnen hans helt :-( Sover han lenge av gangen?

Det pleier å gå seg til av seg selv, men det gjør ikke noe å dytte det litt i riktig retning. Pass på å få sove litt mens han sover! Mye viktigere det enn at du styrer med husarbeid og sånt!

Han sover i 3 - 4 timer av gangen, spiser og sovner igjen:)

Hadde det bare vært sånn på natta og,hehe:)

Han er lissom super våken på natta og det er jo koselig å se han litt når han har øya oppe også da,hehe:)

Hvor gammel er din?

ja jeg må virkelig læremeg å sove på dagen.........

.......tøtta mi var slik at hun hadde absolutt ikke noe som helst søvnmønster i det hele tatt. jeg tok det med ro, sov når hun sov, og stresset ikke noe med det.

Da hun var 4mnd fant hun en dag bare plutselig at hun ville sove fra kl. 23 til kl. 8, og det har hun gjort siden, og nå er hun snart syv måneder ;)

Så det er håp........:)

Annonse

Jeg ville vekt han på dagen og gitt han mat med ca 3 timers mellomrom. Etter maten er det bleieskift og pludring til han er trøtt igjen (altså prøv å holde han litt våken). På den måten lager du dag for han på dagen og natt på natta. På natta lar du være å skifte bleie hvis ikke det er bæsj der.

Lyst og mye lyd på dagen og mørkt og stille på natta slik noen andre her sa er også bra.

Tror det vil hjelpe for å snu døgnet hans. Jeg gjorde dette med sønnen min og han har aldri snudd døgnet.

Lykke til:)

Jenta mi er 11 uker nå :-) Hun har vokst så mye og har blitt SÅ stor!

Hun har alltid sovet mye, hele døgnet, men mest om natta. Vi har vært skikkelig heldige der!

Kjenner til det der, når de er lysvåkne om natta... Er jo så skjønne der de ligger. Hun har begynt å pludre nå, og kan ligge og "snakke" ut i løse lufte leeeenge av gangen. Er jo så nydelig!

Sove på dagen ja... Tror jeg har et naturtalent der ;-) Er jeg trøtt så sovner jeg uansett nårtid på døgnet det er. Hjelper kanskje at jeg har jobbet en del nattevakter...

Håper virkelig prinsen din klarer å snu døgnet igjen!! Slitsomt å gå sånn, uten å få sove ordentlig!

Tuuuuuusen takk for alle svar asså:)

Har nok gjort en feil der, tar han alltid med meg ned for å varme melka og skifte bleie....(han vil ikke ha pupp)

Og da koser vi oss masse, kanskje heller prøve å snu detta til dagen....

Han sover faktisk nå, og det er jo helt utrolig:) Men er jo typisk, for nå er ikke jeg trøtt,hehe:) så når søvnen min melder seg,tenker jeg han våkner,hehe........:)

Men det er jo så kos og da og ligge å se på han.........Selv om jeg sku ønske det var på dagtid! Han er en veldig snill liten gutt, så jeg tror og håper at det skal gå seg til.........Men er veldig greit med noen råd og tips:)

Takk takk:)

Uff, ja....Jeg vil tro de vokser fort:)Prøver lissom å nyte denna tia mest mulig for jeg hører de sier at man savner denna tia:)De er jo så herlige,uskyldigw og hjelpesløse....:)

Plutselig så er vel han her og 11 uker,hehe.....Og da håper jeg han er våken på dagen og sover på natta:)

Har prøvd å forklare han at mamma bare vil sove bitte litt, men han vil virkelig ikke høre asså,hehe:)

Jobba forresten litt natta jeg og,men klarte ikke å sove da heller så blei jo heeeelt ødelagt, så måtte slutte med det........

Kooooose deg masse med snuppa di og nyyyyyyte tia:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...