Gå til innhold

Herregud som jeg surrer om dagen... Flere..?

Anbefalte innlegg

Fetter min ble konfirmert i går, så da han kom på msn kom jeg på jeg ikke hadde gratulert han (var ikke i konf)..Så da gratulerte jeg han selvsagt.. Men han sa han ikke ble konfirmert..joda sier jeg, du fikk jo gave og alt..men nei!

Og SÅ kommer jeg på det..det var andre fetter min som ble konfirmert..*ler* Og jeg har jo vært i konf til han jeg sa grattis til før...herregud altså! Ble bare sååå flau! hehe

Og i går kveld kom jeg på at jeg skulle på helsestasjonen i dag, så sjekket når jeg skulle være der. Men det var på onsdag jeg skulle være der. Så da ringte jeg idag og beklaga at jeg hadde glemt timen, noe som var greit. Men hun fant ikke timen vår. Hun lette og lette, og lette neste onsdag også..men nei! Da ble jeg litt glad, og sa at da var det kanskje ikke bare jeg som surra:P (hadde fått lapp med onsdag 24 på..). Og så satt hun opp ny time på mandag. Og da spør hun om fødselsdato igjen..ogda kommer jeg jo på det da! Det var jo ikke ELDSTE dattern min som skulle på helsestasjoen, den var jo vesla! hehe..ikke rart hun ikke fant timen vår:P hehe..

Fy søren så flau jeg ble..og så etter at hun brukte tid på å sjekke andre dager også..uff.. Men hun bare lo hun..hihi:D

Men gruer meg til mandag nå! hehehe:P

F**n ass..når skal det ta slutt? Blir gal av å surre sånn..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...