Gå til innhold

Juni: Nå er det ikke mye aktivitet her inne, jenter!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nok en såkalt "kikker" som er inne på sidene og kikker med jevne mellomrom, uten å legge igjen så mange spor etter meg. Det er sikkert flere av oss?!? Heldigvis nærmer tiden for termin seg for mange her inne. Jeg personlig har startet nedtellingen for lenge siden. Selv om jeg nyter følelsen av å ha en liten baby i magen som spreller og gir fantastiske livstegn fra seg, må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt lei! Sier til meg selv at jeg må nyte det og huske hvordan dette føles, siden det ikke skal oppleves så mange ganger i løpet av livet! Har begynt med permisjon, og har faktisk tatt meg selv i å kjede meg litt! Det var litt tøft å innrømme, men det er altså et faktum! Kjenner ikke så veldig mange som er hjemme på dagtid, og man blir litt trøtt av å gå på kafé også! Er glad i å gå turer, og koser meg veldig når jeg er ute i skogen og puster inn frisk luft. Men det straffer seg etterpå, når jeg skal reise meg opp av sofaen på kvelden, da kommer jeg nesten ikke av flekken! Hahaha! Men så lenge jeg ikke har hatt store plager og har kunnet jobbe gjennom hele svangerskapet uten de store problemene, kan jeg ikke klage over tunge ben og stive hofter i uke 38! Har forresten hatt stor glede av å følge med på debattene her inne og på 3-trimester sidene. Mange snodige temaer, men det er vel ting kommende mødre faktisk lurer på, og da bør man vel ikke kimse av det! Lykke til videre, jenter!

 

Hilsen "snart mamma for første gang"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det ganske likt deg.... er også kikker, og har egentlig ik vært så veldig ivrig her inne. men nå begynner det å nærme seg, 10 dager til termin. jobbet 100% fram til d obligatoriske tre ukene før termin. det var veldig rart å plutselig skulle være hjemme. uten at noen trengte meg. å bare skulle slappe av er ikke helt min greie, det har jeg litt problemer med. må liksom gjøre noe hele tiden. men nå er det selvsagt litt vanseklig å holde samme tempo som før. så det blir jo ikke gjort så mye. selv om jeg i dag har ligget på alle fire og skrubbet kjøkkengulvet.

sover også ganske dårlig, så nå gleder jeg meg veldig til å få kroppen min tilbake, og til å sove ordentlig først sover. nå våkner jeg hver gang jeg skal snu meg, noe som er ofte siden jeg får så vondt på siden. puh....

men, men,det er vel verdt det. gleder meg til å finne ut av hva det er jeg har ventet på så lenge. vet jo faktsik ikke hva jeg går til vet hva jeg har takket farvel til (mitt gamle liv) men ikke hva jeg venter på. blir spennende.

også gleder jeg meg til å finne ut av hvem det er som bor inni magen....

 

hilsen også snart mamma for første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...