Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjekt brev å få i posten! :-)

Mitt kom for ca to uker siden, tror jeg... 3.juli hadde jeg time, men da er vi på ferie, så jeg fikk det utsatt til den 10. Da er jeg faktisk i uke 21, så det er veeeeldig sen ul. Men hun mente det var bedre å ta den litt for sent enn litt for tidlig.... ikke vet jeg..

Jeg og fikk det ganske kjapt etter at jeg var hos legen første gang, har vel hatt det en mnd snart. Fikk time 3.juli, men nå er jeg kanskje ikke så langt på vei som jeg trodde, så blir spennende å se hva de sier da!!

Gleder meg uansett, for det var gøy den første gangen!! : )

Legen skulle ordne ultralyd til meg når jeg er i uke 17. Synes dere det er tidlig? Kan man se kjønnet så tidlig? Jeg skal reise til syden så legen mente det var lurt å ta det før, i tilfelle det var noe. Litt i overkant realist han legen altså, det går jo ikke an å tenke sånn. Og det gjør jeg heller ikke:-)

Mille-77

He,he,eg og har termin 25 desember-foreløpig..

Står 28.des på terminlista,men jm har tatt ul og sagt 25.des.

TTror den blir flytta på ordinær ul.

Skal på ul til jm igjen i uke 12,(21juni) for å se at alt er ok:-)

Har vært 2 ganger på ul tidligere.

Uke 6 og 7.

Terminberegning først hos lege og privat jm-time etterpå(hu har ul-apparat.koster 400 kr gangen)

Har ei jente på 7 år fra før.

Annonse

Hei igjen!

Hehe, du håper kanskje å holde minsten inne ei uke lenger du også? Ingen krise, men er nok litt mer stas for minsten å slippe å ha bursdag midt i julen.

Åå, så koselig for jenta di å bli storesøster da :)

Så du skal til jordmor før ultralyden, lyst til det jeg også, men blir så usikker, er så mange forskjellige rutiner på hvordan ting gjøres virker det som. Noen er jo ikke hos jordmor før etter ultralyden i uke 17/19, mens andre er i uke 12.

Jeg skal til fastlegen i uke 12, men lurte på å ringe jordmor i morgen (hørt at hun har UL-apparat:-) - kan jo være at det er lang ventetid også.

Jeg var på UL da jeg var 9+4, og det var utrolig flott. Altså, den følelsen når jeg så det VAR liv. Utrolig!

Blir spennende å følge hverandre fremover, første spark og slikt - hm, men spørs om ikke du kommer først der - heter det seg ikke at kvinner som har født før kjenner bedre igjen spark? Gleder meg uansett veldig til dagen kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...