Gå til innhold

Forslag til uteleker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 18mnd og ønsker tips til morsomme uteleker. Forløpig leker vi bare med ball, huske, 3hjulssykkel og litt i sandkassa. Noen som har kjøpt noe på feks leketøysbutikken eller andre steder som har falt godt i smak hos minsten når dere leker ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har ok med leker. Vi har noenlunde det samme, men har i tillegg en liten rutsjebane, og et dukkehus som hun elsker å bære lekene inn og ut av. Og så har hun en liten trillebår.

Skrevet

Andrea fikk et telt i bursdagsgave av Bestemor, det er helt toppen!! Hun stenger seg inne og buser fram.. Titt-titt/borte hele dagen lang...! Og tar alt mulig inni der, og ut igjen... Oppat og attat!

Skrevet

dytter litt :-)

Skrevet

i tilegg til huske og sandkasse var vi her avhengig av å ha noen leker på verandaen siden vi bor oppå en topp hvor det er en skummel skrent, hekken vår har ikke vokst seg helt stor og sikker ennå, så utenfor verandaen må jeg vokte henne hele tiden. vi har en stor veranda så der har hun en gyngehest hvor gynga kan taes av slik at det blir hjul på den dette er kjempe morsomt. i tilegg har vi investert i et lite oppblåsbart hobbeslott med 100 lekeballer. dette har vært en super investering som ikke var dyr kostet 280 kr ca. er sikkerhetsnett rundt. her stuper hun kråke, hopper og herjer hun og ballene er jo selvfølgelig morsomt å hive ut da. men hun ler og har det kjempe morsaomt oppi der. så kan mamma pusle litt rundt og kanskje sitte å slappe av og nyte en kaffe kopp uten å måtte forfølge henne utenfor verandaen hele tiden.

hun stortrives også i sankassa. særlig hvis mamma lager sandkaker og hun kan ødelegge dem. har også en lastebil hun leker med i grusen. spesielt morsomt hvis det har vært regnvær og denne er full av vann og kan lage sølekaker og fylle den med grus og tømme igjen. denne leken kan hun holde på med i lange tider. hun er 19 mnd gammel og en liten turbo må helst ha øyne i nakken. hun har akkurat kommet i se på meg stadiet så roper ele tiden når hun turner rundt se meg se meg. hærlig alder

Skrevet

vi har ikke dette, men det er veldig populært når de har sjansen...

og det er en sånn litt stor sklie i plastikk..

Skrevet

kat!!!

Hvor får man kjøpt noe sånt?? Hoppeslott med baller og nett??

Skrevet

kjøpte det på BR leker. er kjempemorsomt. hadde to ettåringer oppi der i går. tror de lo så de tissa flere ganger begge to

Skrevet

Vet du om noe sted på Nettet hvor man kan se bilde av noe sånt (hoppeslottet)? Jeg kan ikke huske å ha sett det noen gang, men det høres jo kjempegøy ut. Hvis jeg skal se etter det her, så hadde det vært greit å vite hvordan det så ut.

Vi bor også litt høyt oppe med skumle skrenter, så det hadde vært fint med noe som holdt henne på ett sted en stund.

Ellers har vi et lite plaskebasseng som Snups kan ha det gøy i ganske lenge. Hun må jo overvåkes til enhver tid, men jeg behøver ikke å følge henne rundt. Kan heller ta en kopp kaffe, ja!

Skrevet

vet ikke om noen nettsteder. men kan jo prøve å søke på foreksempel br leker

Skrevet

Se i siden 22 på denne linken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...