Gå til innhold

Juni: Gull i magen:-) HØYGRAVID


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er bare nyskjerrig på hvordan det går med leie ol. Jeg har vært på Ahus i dag og vi er enige om KS. De sender meg brev til uka med dato, dersom du ender opp med KS også kanskje vi er der samtidig i og med at du har termin "samtidig" med meg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:-)

 

Hun ligger fortsatt i sete. har ikke vært på Åhus siden mandag da vi var på ul. Skulle få time til røntgen og samtale til neste uke, men har ikke hørt noe... Ringer dem på mandag. Tenker veeeeeldig mye på hva jeg vil, ks eller setefødsel. Heller mest mot ks egentlig...

 

Sa de noe til deg når sånn ca. du ville få ks? Var det vanskelig å få d? Ser for meg at de vil prøve å få meg til å satse på setefødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at KS ble mellom en til to uker før termin.

 

Det var ikke vanskelig å få innvilget KS. Jeg fortalte at jeg hadde vurdert frem og tilbake til jeg ble helt tussete og at jeg følte meg veldig stresset med tanke på å skulle føde seteleie vaginalt og at jeg følte det stressmomentet ikke ville være spesielt bra kanskje 4-5 uker til. Sa også at jeg hadde forhørt meg rundt, med andre i samme situasjon som hadde født og som hadde hatt KS, samt snakket med JM, lest masse om det og at jeg atter en gang tar valget om KS.

I mitt tilfelle sa hun at hun "godkjente" det fordi jeg hadde hatt KS tidligere og av den grunn på en måte var førstegangsfødende. Hadde jeg født tidligere, ville hun så absolutt anbefale meg å prøve vaginalt.

 

Når har du time til uka da? Du får gi beskjed om du velger KS og får en dato (dersom du ikke ønsker å holde det hemmelig), så skal jeg si i fra når jeg får en dato også :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da bør de være "snille" med meg også da. Jeg er jo førstegangsfødende. Tenker likt som dem egentlig. Hadde jeg fått barn før, hadde jeg nok vurdert setefødsel sterkere. Tenker også at om dette skjer neste gang, vil jeg også muligens prøve setefødsel. Er bare så livredd for å oppleve en helt grusom fødsel nå, og dermed få fullstendig angst for å få flere barn... Har to venninner som i dag, nesten et år etter fødsel, fortsatt har store problemer, og må bruke maskin for å trene opp underlivet. Og d etter hodefødsler...

 

Har ikke fått dato til neste uke. Legen sa på tirsdag at hun hadde sendt revissisjon til røntgen, og de skulle ringe meg. Hun sa også, på tlf. svarer, at jeg hadde fått time for samtale i slutten av neste uke. Har ikke hørt noe... Så må ringe dem på mandag.

 

Jepp, skal si fra når jeg får dato:-) Dette blir spennende. Morsomt om vi er der samtidig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...