Gå til innhold

Dere med baby på ca 1 mnd..hvor lenge sover de om natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er nå 11 uker, men svarer allikevel :-)

Da hun var ca en måned, hadde hun noen netter innimellom hvor hun sov så lenge. Blei oftere og oftere og nå legger jeg henne for natta mellom19-20 og hun våkner som regel mellom 6.30-8 :-) Vet at dette er luksus!!!! Nyter det så lenge jeg kan! I følge mamma så sov jeg også natta gjennom ganske tidlig... Kanskje det er arvelig??

Gutten min er en mnd i dag og sover max 4 timer på natta. Han får pupp når jeg legger meg (ca i 12 tia) og sover til 03:30-0400). Det hørtes ut som virkelig luksus å få sove i så mange timer sammenhengende ja. Har ikke gjort det siden jeg ble gravid :-(

Er spent på hvor lenge hun sover i natt,,Men nå har hun også holdt det gående til nå omtrent..Sovet innimellom, men vært litt småurolig.. men nå virker det som hun sover godt *bank i bordet*

Så da får jeg krype til køys også..

jenta mi sov bare tre timer i slengen når hun var en mnd, en sjelden gang sov hun fire, og noen netter sov hun ikke i det hele tatt. Nå er hun fem og en halv mnd og kan enda bare sove 6-7 timer i slengen før hun vil ha mat. Men jeg syns hun er flink likevel jeg :) sovner igjen med en gang etterpå, og bare det er luksus for meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...