Gå til innhold

blæh! mamma og pappa er så fulle av seg selv!

Anbefalte innlegg

lillesøster her har vært skikkelig syk helt siden mandag. med høy feber og nedsatt allmenntilstand.legen har nå gitt henne en bedre pencilinkur og heldigvis virker den bra. hadde den ikke det hadde det blitt innleggelse. det har vært litt hektisk her for storesøster blir litt sjalu og trenger litt ekstra TLC og samboer har jobba mye overtid. i dag hadde jeg eksamen, men måtte gå etter 1 time. hadde ikke sjangs til å svare på oppgaven. har ikke vært flink nok til å lese og denne siste uka har vært et helvete. skulle jo lest meg inn max denne siste uka da...typisk meg det; skippertak vet dere;o)men det gikk til h....

mamma og pappa har ikke ringt eller noe. selv om jeg sendte ei tekstmelding om hvor tøft det var her disse dagene. fikk sp.mål i dag ang eksamen, skrev som det var at det ikke gikk spes bra. da fikk jeg bare beskjed om å skjerpe meg og en tirade fra mamma om hvorfor det hadde gått så dårlig.

så ringte plutselig søskenbarnet mitt her nå i ettermiddag og sa takk for innbydelsen til bryllupet vårt til sommeren. fortalte alt til henne og hun sa bare at "du er flink ei mor du jenta mi, den eksamen tar du til jul og får kjempekarakter!!" begynte å grine jeg da.

Fortsetter under...

Hei, Høres stritt ut dette. Kanskje foreldrene dine ikke ikke har fått det med seg at dere trenger assistanse? Jeg er en pappa som ikke skjønner hint i det hele tatt. Allt må staves og sies rett ut:) Si "vi trenger hjelp, kan dere hjelpe?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...