Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere i uke 23+

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får sånne dager jeg og, hvor jeg syns ting er for rolig i forhold til dagen før og sånn. Er mye jobb og stress for tida, og da får man liksom ikke fulgt med..Kjenner jo ikke så godt når man står og går og sånn. Savner litt å "ruge" og slappe av..Men så lenge jeg kjenner liv hver dag er jeg fornøyd.

er 23+6, og har det på samme måten. noen dager full fart inni der, andre dager virker dt veldig stille. kommer jo litt an på babyens posisjon pgså, kjenner det jo ikke hvis den ligger og sparker innover mot ryggen vår en dag. Men som alltid: bekymrer du deg mye, spør legen. Du kan alltids be sykehuset ta deg inn til en sparkekontroll.

Annonse

Jeg har hørt at det kan variere med når man kjenner liv osv..., men jeg skjønner at du er litt engstelig.. Tror jeg ville tatt en tur til legen og fått hun/han til å sjekke hjertelyden. Bare for å slippe å gå rundt å være engstelig.

Jeg selv er 24+2 idag og kjenner masse liv. Da jeg fortalte det til legen min at jeg kjente mye liv da jeg var på kontroll der, da sa hun at hvis jeg merket forskjell på det så skulle jeg reagere.. Ikke vente. Masse liv både ut mot siden(som kan ses på magen at den beveger seg også liv inni på en måte litt vanskelig å forklare.. hehe..

Ikke for å gjøre deg mere engstelig, men ville anbefale deg til å sjekke det .. Lykke til.. Hold oss oppdatert:)

Jeg er nesten 23 uker på vei. Kjenner masse til liv. Enkelte dager er det rolig, men jordmor har sagt at disse små bebisene sover mye, men at den også kan ligge med ryggen vendt til magen slik at sparkene ikke kjennes altfor godt. Drikk cola eller ta en sjokoladebit har jeg fått informasjon om, da kan det hende at den lille våkner. Ikke noe farlig om de av og til er litt rolige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...