Gå til innhold

September: Kan alle sitte og krype nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nina satte seg selv opp for første gang i dag, så nå skal hun bare sitte.. Problemet er vel at hun ikke har noen hemninger når det gjelder å slenge seg bakover.. Hun går også opp på alle 4 og gynger, Men kryper/krabber ikke enda. Det har gått veldig raskt i det siste :-)

Ask sit fjellstøtt på golvet og har gjort det ganske lenge, men er langt frå å krype. Han åler seg bakover på golvet, men prøver ikkje å få baken opp i det heile tatt. Eg er egentlig fornøgd eg, jo kortare tid han får på to bein før vi flyttar jo bedre...

Annonse

Her er det åling i full fart, men ikkenoe kryping. Sitte kan han heller ikke. Det vil si, han er sterk nok i massevis til å sitte, han har bare ikke helt skjønt poenget. Sitter så lenge han gidder, men når noe utenfor rekkevidden fanger oppmerksomheten, kaster han seg i den retningen. Ser for meg endel blåmerker når han klarer å sette seg opp selv.

Lille snupp begynte å krype i syden på 17. mai, og 22 mai satt hun seg opp selv. Men hun har vært mye på fanget og i vogna, så hun har ikke fått helt dreisen over det enda, men nå som vi er hjemme igjen regner jeg med at hun vil krype i full fart over gulvet ganske snart. :o)

Elias har kunnat krypa lite inna han blev fem mander. Sitta larde han sig strax efter.. Nu sa star han upp forsoker gora det utan stod.. sa han e ganska vild. Men sen har vi haft helteckningsmatta.. sa han vagar val lite mer.. gor ju inte ont o ramla :-)

Trym har satt seg opp selv fra han var 7 mnd. Han begynte å åle seg fremover allerede 5,5 mnd gammel, så har hatt en veldig god teknikk på dette.....- men nå har han gått over til å krype vanlig. Har gjort det innimellom en stund (kommer an på underlaget----åler på parkett, kryper på teppe etc), men nå er det kun kryping.

:-)

Lill3,,,

Lillemor kryper, gkort dette siden påske. Setter seg opp i sittende stilling og sitter støtt. reiser seg opp over alt. Går når hun har nor å støtte seg til

,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...