Chiquita Bananas Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Puh* Dere blir så mange - at det blir en fulltidsstilling bare ved å sitte og gratulere samtlige som hopper inn her :op Så da tar vi et felles innlegg...hehehehe....late meg ;op Ønsker dere ALLE et fint svangerskap med maaaaasse kvalme og halsbrann og hodepine !! Oops - det kom feil ut ! For DET hadde jeg AAALDRI unnet noen !! Men noe symptomer må man ha ) slik at man vet at spiren vokser for harde livet inni magen !!! Håper bøllefrøene deres sitter klistret i 9 måneder..... Men for å forsikre oss om det så har jeg laget en startpakke til dere : - 1 tube Superlim - 1 tube tålmodighet - 1 eske spypose - 1 godtepose (itilfelle) - 1 stor fyrstikkeske (for fiselukta) - 1 eske Love hearts hmm.....noe mer ?? Så jenter - Gratulerer så masse med den nye tilværelsen som vordende mor !! Nyt den ) Ikke glem å overrask deres kjære titt og ofte, som er delaktig i denne situasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Heheh..takk takk....Dette skal jeg anskaffe meg:) Men jeg regner med at jeg er ferdig med spydelen for en stund, for jeg skal ikke på fylla på en ganske god stund nå Og godt er det.... (prøver snike meg unna denne svangerskapskvalmen)...... Men du har glemt en ting..... - 1 stk glass med Godt Humør Lykke til til deg og.... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Håper kvalmen din går snart over ) Min har blitt bedre - og jeg er i 12. uke på tirsdag, så da blir jeg nok kvitt kvalmen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Går snart over? jeg har ikke begynt med kvalmen ennå, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2006 hehehe....trodde du hadde fått den. Min kom ikke før i uke 7 og den holdt seg bra til begynnelsen av denne uka. Men tror det har blitt bedre nå.... Håper du slipper unna !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Den varte ikke så lenge på deg da? eller varer den kansje ikke så lenge? Men det føles nok lenge nok ,hehe.... Håper du er ferdig nå da... Huff, ja,.....håper jeg slipper den.....tvitvi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Tror mange kan få den rundt uke 7-8 også skal den forsvinne igjen rundt uke 12... Da er alle organene grodd og moren vil få mer energi og mindre kvalme.... Dessverre er noen uheldig og får det fra dag 1 og så mye at dem spyr mye - det har jeg sluppet ) Noen kan ha den hele svangerskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå