Tobarnerfint Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Når noen sier slimproppen har gått, hvordan vet dere det er den og hvordan ser det ut?? Er det blankt eller blodblandet?
Meg, J & L Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Slimproppen kan ofte ha litt seig konsistens, kan av og til være blodtilblandet, men variasjonene er store.
Tobarnerfint Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2006 Før i dag så kom det en del blankt litt seig på papiret når jeg tørket meg, kunne nesten se ut som masse utflod på en måte. Kan det ha vært slimproppen???
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Min delikate slimpropp var ikke blodtilblandet, men en 5-7 cm lang gelé-klump. Litt kremmerhus fasong på den. Den kom nok i ett stykke. Har hørt mange variasjoner på denne her, bl.a. at den kan komme stykkevis og delt. Fikk helt sjokk når min kom, for den var så stor i forhold til hva jeg hadde forventet.
Meg, J & L Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har enegtlig IKKE peiling... men i mitt hode, så er det en "stor" versjon av eggløsningsslim...(om du har hatt det).
2julibarn Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Hei, jeg fikk tatt en god kikk på slimproppen i forrige sv.skap. Den var som en geleklump med diameter som en femkrone eller større. Den var blank med en blodpropp midt inni, og så fast at jeg fisket den opp fra toalettet uten at den ble ødelagt. Jeg kjente at den kom når jeg skulle tisse om natten og skjønte umiddelbart hva det var selv om jeg på forhånd ikke hadde peiling på hvordan den så ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå