Gå til innhold

JIPPI :) Jeg er gravid igjen :)


Snusmumriken*

Anbefalte innlegg

Testet nettopp positivt...ordet GRAVID lyste mot meg atter en gang.

Det er 3 gangen på 6 måneder....de 2 andre gangene har det endt i SA og MA. Men denn gangen MÅ det bare gå bra!!

Alle gode ting er jo 3 sant??!!

Er kjempe glad, men også utrolig redd. Klarer ikke å la gleden ta helt overhånd.

Skal ringe til gynekologen min alleredepå mandag...! Er lovet tett og god oppfølging denne gangen :)

Ååååå...jeg krysser alt jeg eier og har for at jeg kan holde en liten baby i armene mine i februar 2007 :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi oi. Lykke til da. Vi får krysse fingre og tær.

Du får oppdatere oss når du har vært på ul.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg velkommen her å jeg:) Så kjent når flere fra treff-gjengen komme rinn hit:) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi to har samme navn vi :o)

Gratulerer! Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg denne gangen. Som du selv sa, alle gode ting er tre. Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh...så gøy!!

koselig når det er folk jeg kjenner....(hvertfall litt)hehe

Gratulerer og velkommen over hit...

Krysser fingre og tær for deg...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg veldig godt Anine. Så godt å høre at du er gravid igjen:) Vi har jo noe av den samme historien vi. Hadde jo først en MA i nov-05, så SA i jan-06 også ble jeg gravid med en gang etter det igjen, og i dag så jeg en veldig aktiv liten baby i 17. uke:) hadde meg en tur på føden da jeg hadde en natt med skikkelig magesmerter i natt.. ble så redd, men det viste seg at alt var i skjønneste orden:) Så vi får håpe at alle gode ting er 3 for oss begge Anine:) Det fortjener vi, gjør vi ikke?!!

 

Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å se deg hoppe videre til 2. tri om en stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig - gratulerer!!!

Alle gode ting er 3!!! Har lignende historie som deg. Hadde en MA i juli i fjor og en SA i november i fjor. Nå er jeg gravid på nytt, og håper og tror at det går bra denne gangen. Men skjønner veldig godt hva du mener når du sier at du er utrolig redd. Jeg har time til tidlig ultralyd tirsdag 06.06., og gleder meg veldig til det (gruer litt også...)

Jeg krysser også fingrene for baby i januar :-)

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Skal holde dere oppdatert. Fikk time til UL 7 juni. Vil da være 5+2...så er usikker på om man kan se noe så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristinpia85 og Jente82.....endelig kunne jeg følge etter dere :) Kozelig at det er noen "kjente" her inne :)

Hvordan går det med dere da? Formen bra?

 

Er bare 4+0 i i dag jeg...men har allerede begynt å merke litt til kvalmen. Mye tidligere enn jeg har meket det de andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kab¤: husker deg oxo veldig godt :) Har fulgt med på hvordan det har gått med deg, selv om jeg ikke har vært så veldig aktiv her inne siden MAen i mars.

Vi fortjener såvisst at det er vår tur nå :) Ikke lenge til du er halvveis nå :)

Krysser fingre for oss begge :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krygh: det er spennende, men samtidig skumle tider dette her!! Jeg har time til UL dagen etter deg. Men er veldig usikker på om man kan se noe....siden jeg da bare vil være 5+2. Så jeg både gruer og gleder meg akkurat som deg!!

Hold oss oppdatert om hvordan det går på ultralyden da!!

Krysser fingrene for oss begge to jeg :)

Hvor langt på vei er du foressten??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er alltid gøy med noen nye kjente her inne:) januar eller februarbarn på deg da? Foreløpig termin 29.desember jeg da.....

Her er ikke formen så ille nå...har vært velsignet med lite kvalme, bare to dager jeg har hatt noe nevneverdig, men vært slapp og trøtt. Gått ned 6kg i vekt også, pga dårlig matlyst.....

Men nå går det gradvis bedre og jeg klager ikke:) Masse lykke til videre med deg, du får vel god oppfølging du nå...

Legg meg gjerne til på msn hvis du har [email protected].

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda formen begynner å bli bedre no...har vært mye uggen og så sinnsykt sulten hele tiden... er 10+3 idag så jeg begynner å roe meg ned litt og håper på det beste...var på ul da jeg var 7+2 og fikk se ay fosteret låg der det skulle ligge...kjempe beroligene...

Krysser fingre og tær for deg og at det skal klaffe denne gangen..

Formen din bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...