Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 hvor lenge er det til du kommer over i 2. trimester? du virker så morsom :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 hehehehe.....så søtt da ) Jeg kommer over på tirsdag ) Yuuhuuu !!! Hvis jeg får vite nicket ditt så kan vi jo skravles der inne ) Eller du kan gi meg et hint når jeg kommer inn....hehehe Tenkte å forberede dere der inne på mandag - at jeg flytter over på tirsdag. 2.trimester blir aldri den samme igjen etter tirsdag ;op hahahaahihihihihohohoho......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 morsom er du...akkurat som jeg forutså :-) har ikke tenkt å avsløre meg ennå, har tenkt å gi deg noen hint så kan du gjette litt :-) (nei, jeg har ikke noe annet å gjøre enn å sitte på bim...) hihi 1. hint: jeg kan jo si så mye at jeg kan være litt bitter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 fanker`n å!!! jeg hadde tenkt til å gi deg en laaaaaang tråd med hinter og greier selvfølgelig å glemme å trykke på anonym-knappen på første hint!!!! er det mulig?!?! ja, da spolerte jeg den moroa, får finne på noe annet hebbie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 he he he hehehehe knall bra reddik :0) venter på henne jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 hehehe....ja den anonym knappen er litt lett å bomme på av og til ;o) hmmm.....er du en av de jeg kanskje har slengt leppa til ?? Er ikke så høy så jeg tar det igjen i kjeften ;op - ja åsså er det jo de herlige hormonene som vi må bruke til å skylde på. Gjett om jeg benytter meg mye av den unnskyldningen ;o) Så det skal jeg bruke max !! Kjære venner -jeg kommer jeg kommer..... Ja, takk til et glass musserende ) også noen snackbiter .... ja til velkomstfesten min ;op Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 du har ikke slengt med leppa til meg!! Helt sant! Men du er fryktelig søt :-) Får finne på noe annet om litt....du må ikke føle deg trygg!! Jeg kjøper inn til festen på tirsdag jeg, så alt du må gjøre er å finne en kjole som passer til rød løper og blitzregn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. mai 2006 #8 Del Skrevet 27. mai 2006 Hehehe......har allerede bestilt frisørtime slik at jeg skal se ut som en stjerne ;op Litt vanskligere med å finne kjole ( Er ikke så lett å finne klær som ser bra ut....gleder meg til å finne skikkelige mammaklær som er skapt for en større mage og litt til ;op Gleder meg til tirsdag - blir jo skikkelig velkomstfest !!! Yuuuhuuuu..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 27. mai 2006 #9 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg stiller i laken....mitt er grønt, du kan bare våge å komme i samme fargen altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 ok - da tar jeg på meg mitt. Bæsjebrunt med hull i !! Veeeeeldig stylish og hipt !! Og veeeeeeeldig IN........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #11 Del Skrevet 27. mai 2006 Knallbra for jeg har svart.Det blir en slankest i :0) Gleder meg til festen.. ;0)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 27. mai 2006 #12 Del Skrevet 27. mai 2006 guuuuuuud så fancy! Regner med at det er stretch da....flanell er jo bare så uuuuuuut! Gleder meg til å se hva idefix stiller i! Kan jo ikke bli annet enn suksess med oss tre på løper`n....de tre gravide musketerene ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddik Skrevet 27. mai 2006 #13 Del Skrevet 27. mai 2006 hmmm....der var du raskere enn meg idefix :-) grønt, brunt og svart....lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 27. mai 2006 #14 Del Skrevet 27. mai 2006 hahahahahaha........de tre gravide musketerer !! Likte den !! Jeg har stretchlaken - så da er jeg safe ;op Tenkte å sy på noen rød wannabe silke strimler - for å freshe det opp litt ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #15 Del Skrevet 28. mai 2006 Også jeg som hadde tenkt å komme i flanell..... Pokker og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #16 Del Skrevet 28. mai 2006 Hehehe....men det går bra !! Du kan være en trendsetter ;o) Så hvis du har stæsja det godt nok så blir det kanskje en hit !!! tiihiii...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 28. mai 2006 #17 Del Skrevet 28. mai 2006 det har rosa store blomster på...stæsj nok? Arvet fra bestemor:D Men tenkte på det, kan jeg slenge meg på denne festen eller? Du kommer jo inn samme dag jeg går!! Blir slik Velkommen-hadetbra-fest?! Signerer med nick nå. Tenkte jeg bare skulle følge opp trenden med å signere anonym ved første innlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #18 Del Skrevet 28. mai 2006 Nei men hei Molait ) åååååååå - store blomster !! Også rosa ) Anbefaler noen gullstrimler jeg da ;op det hadde gått veldig bra med blomstene... Vi kan ha en felles heidundrendes fest hvor alle må stille i laken - så kårer vi fineste "drakt" ;o) Så heldig du er som skal hoppe videre !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molait Skrevet 28. mai 2006 #19 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja nei men hei på deg;) Du er da like heldig du, som og hopper videre. Nå kommer den beste tiden for mange. (altså 2 tri) Formen blir bedre, mer energi, man får se babyn sin for første gang, på ul (om man ikke tar tatt privat tidligere), Kjenne de første sparkene, få kontakt med den lille, for alvor begynne med shoppingen (om ikke annet vindusshoppingen). Jeg derimot skal bli mer og mer lik Keiko (sambo foreslo i går at han skulle kjøpe hvit og sort badedrakt til meg!!!), opparbeide meg fler pølser rundt om på kroppen, svette som en gal,hovne ben, ratt hoven overalt, tungt, tisse heeele tiden, ryggvondt, fødsel...... ....og få måte min lille prins:D (det er oppturen i 3 tri..hehe) "Laken eller naken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #20 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja, jeg er også heldig ) Har merka forskjell allerede - fått mer energi og ikke så mye kvalm... hehehe.....du skal over i den delen som har skremt meg fra å bli gravid -før.... Jeg blir nok kalt Shamu...siden jeg kalte eksen min for det og sambo synes det er så morsomt. Gleder meg masse til å flytte over - og hvis jeg får Babywatcheren min.. Er en eks bimmer som skal selge sin... Blir morsomt å se om du kommer med laken eller naken ;op Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå