Gå til innhold

Da har jeg vært på UL,blandede følelser men likevel lettet...


Leola

Anbefalte innlegg

Har blødd i 4 dager nå. Heldigvis var alt som det skulle og blødningen kom fra en veldig skjør slimhinne Fikk til og med bilde:)

Såg til det negative: 1. Etter str var fosteret i uke 9+1 ikke 10+1. Når jeg var der for 3 uker siden var fosteret etter str i uke 7, så det har ikke vokst så mye som det skal. MEN han jeg var med sist kan ha målt unøyaktig, slik at jeg var mindre da.

2. Fant en syste på eggstokken, som var litt stor. Var helt normalt, men var kanskje litt større enn vanlig. Skal forsvinne etter 12 uker så jeg skal tilbake om 4-6uker på kontr.

Klarer ikke slappe helt av. Vet liksom ikke om jeg kan puste ut med tanke på str på ungen. Men den så jo frisk ut. Hjertet slo og den sprellet med armer og bein..

Har 5 ukers syklus tror jeg, testen iallefall ikke positivt før 5 uker etter 1 dag av mens. så da stemmer jo det med 9 uker..

Ja ja.. er iallefall positivt at der var liv og at blødningen er lokalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det hørtes positivt ut jeg...:)

Det kan godt ha vært han ene legen som målte unøyaktig.. det har jeg vært borti før at en gjorte. Han målte opptil mange mm feil faktisk...:) Han som målte feil var han UL legen på Oslo City legesenter...han var helt på tur, iallefall i følge spesialistene på Ullevål, det var i januar da jeg mistet i MA....

Slo hjertet, sprellet armer og ben så....:) Alt er nok bare bra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...