Gå til innhold

Trenger tips til tvillingvogn/ søskenvogn

Anbefalte innlegg

har sett på urban jungle, hvor jeg kan ha babyen i en liten bag vendt mot meg, mens storebror sitter forovervendt.

Men den koster 10.000. Har sett andre ned i en pris av 2000,- men da ligger babyen forovervendt i en myk bag. Noen med erfaring.

Fortsetter under...

Ettersom at vi har beholdt simo kombi vognen vår også har vi kjøpt oss GT tvillingvogn med myk bag i. Syns at så lenge babyen kommer nå på sommeren så er det godt nok, på skikkelig ruskedager har vi jo den andre vogna også.

Vi har ikke brukt GT safarie vognen enda, men har et vennepar som bruker den og de er superfornøyd med den.

Har carena softbag i den.

Klem

Babyproffsen i Sverige har en vogn som virker bra, der du kan ha babyen i en liten bag vendt mot deg mens storebror sitter forovervendt. Merket er babyproffsens egen merkevare og fåes kun kjøpt i deres butikker og heter babyTravel. Du kan se den på www.babyproffsen.se. Husker ikke helt prisen, men tror den lå rundt 4 tusen et sted. Den har 2 svingbare store forhjul. Men det kan jo hende du bor for langt unna til at det lønner seg, men hvis ikke så synes jeg den er et godt alternativ.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...