Dua :o) Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Ønsker alle ei god helg har sånn god fredagsfølelse i dag jeg, snuppa er blid og fornøyd og jeg holder å fikser til reke-aften....mmmm.....det blir godt! Kos dere allesammen
willow Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 høres ut som dere får en fin fredagskveld! kos dere! her står det maling og rot på programmet, men i morgen blir det jentekveld på kafe. gleder meg!
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Åg, så du har hatt ei blid å fornøyd jente i dag du Dua....huff, her har det vert bare sutring og atter sutring. Vill ingen ting.... Sukk. Håper det blir likar i morra. Vel, det er freddah, og da er det lite og ingenting på tv. -Hmm, kanskje jeg skal scrappe litt...?? Jo,. det skal jeg jammen! Ha en strålende flott fredagskveld alle sammen.
Påan-igjen Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 God helg hilsen til dere alle sammen !! Her blir det som vanlig en rolig helg. Håper været blir bra så vi kan trille masse. Dua ) : Lykke til med reke-aftenen, høres kos ut. willow : Håper malingen går greit og kos deg på kafe i morgen Marekatta: Håper det blir mindre sutring i morgen. Kos deg med scrappingen. Det høres så morsom ut. Har plan om å prøve meg på det og har kjøpt inn en babystartpakke, men ikke kommet i gang.
Elvedatter Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Goooood helg til alle sammen!!! Her blir det også litt scrapbooking i kveld Marekatta. Har vært ute og kjøpt litt nye materialer i dag, så i kveld blir det hobby kveld her i huset. Kose meg skal jeg, håper alle de andre desemberdamene skal kose seg i kveld også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå