Dua :o) Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Ønsker alle ei god helg har sånn god fredagsfølelse i dag jeg, snuppa er blid og fornøyd og jeg holder å fikser til reke-aften....mmmm.....det blir godt! Kos dere allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 høres ut som dere får en fin fredagskveld! kos dere! her står det maling og rot på programmet, men i morgen blir det jentekveld på kafe. gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Åg, så du har hatt ei blid å fornøyd jente i dag du Dua....huff, her har det vert bare sutring og atter sutring. Vill ingen ting.... Sukk. Håper det blir likar i morra. Vel, det er freddah, og da er det lite og ingenting på tv. -Hmm, kanskje jeg skal scrappe litt...?? Jo,. det skal jeg jammen! Ha en strålende flott fredagskveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 God helg hilsen til dere alle sammen !! Her blir det som vanlig en rolig helg. Håper været blir bra så vi kan trille masse. Dua ) : Lykke til med reke-aftenen, høres kos ut. willow : Håper malingen går greit og kos deg på kafe i morgen Marekatta: Håper det blir mindre sutring i morgen. Kos deg med scrappingen. Det høres så morsom ut. Har plan om å prøve meg på det og har kjøpt inn en babystartpakke, men ikke kommet i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Goooood helg til alle sammen!!! Her blir det også litt scrapbooking i kveld Marekatta. Har vært ute og kjøpt litt nye materialer i dag, så i kveld blir det hobby kveld her i huset. Kose meg skal jeg, håper alle de andre desemberdamene skal kose seg i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå