Gå til innhold

Nå fikk dere mage slik at andre så det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

dette bare måtte jeg svare på, for jeg fikk den første kommentaren på at det syntes at jeg var gravid for en time siden :-) Jeg er 15+1 i dag.

Har ikke lagt på meg noe, men har syntes selv nå i ca en uke at det syntes. Men det skal sies at kommentaren kom rett etter jeg hadde spist lunsj, så noe av det er nok kanskje at jeg er litt oppblåst... Men veldig koselig at magen blir lagt merke til :-)

Merket det selv sånn i uke 15-16, men det syntes ikke noe særlig før i uke 17-18. I uke 18 følte jeg selv at den vokste ganske mye, og nå (uke 19) ser man godt at det er kommet noe ekstra. Har ikke sjangs til å komme i mine gamle bukser lengre.

Annonse

Hei:)

Du trenger ikke beskymre deg:p Jeg er 23+5, og fikk første spørsmålet om jeg var gravid i slutten av uke 22..

Vi skal jo ikke klage, ikke alle som fortsatt er slank når man er over halvveis i svangerskapet:)

Lykke til:)

Er 23+4 i dag.. Og syntes ikke jeg har så veldig stor mage, har fått noen komenatrer så man kan jo se det! Men den er ikke stor.. Du kan ta en titt på hjemmesiden min, hvis du vil..

www.smurfetassen.piczo.com, å se på :Hege med baby i magen!

Der ser du magebilder! =)

Klem!

Familien min så det allerede i uke 7! Magen poppet ut med en gang. De på jobben hadde mistanke leeenge før jeg sa at jeg var gravid i uke 11. Kommer til å bli drittlei den store magen min tror jeg. Noen av venninnene mine har hatt bittesmå mager, noen enorme. Alle helt normale. Håper du snart får litt større mage da, det er jo koselig å se gravid ut.

Annonse

Veldig vanskelig å svare på. Sjøv synast eg andre burde/kunne sjå det i veke14-15, og dei nermaste såg det iallefal då. På 17 mai fekk eg høyre av fleire at dei hadde lurt på om eg va gravid eller lagt på meg, men no såg at eg va gravid. Og då a eg i veke 28,ikkje lagt på meg noko, men hadde mage langt over måla...

Håpar iallefall at andre kan sjå at eg e gravid no, hihi..

hei!

nå blir jeg litt redd nå jeg leser dette jeg. så selv at jeg begynte å få mage før det hadde gått 2 mnd!! nå er jeg 18 uker på vei, å ser ut som jeg er 6 mnd!! har bare lagt på meg ca 3 kg, så det kan ikke være det heller...alle ser det på meg nå ja!!

Min mage begynte å vokse med en gang, fra jeg viste det i uke 4, kunne se jeg var gravid i uke 8-9, det var nesten så jeg lurte på om det var tvillinger, men det var det ikke.Var på ultralyd i uke 12, og der var det bare 1, heldigvis! Men etter uke 12 følte jeg at den stoppet å vokse, nå er jeg i uke 17+ 4, og det synes tydelig at jeg er gravid nå.

I mitt første svangerskap, vokste jeg ikke før i uke 20.

Er vist veldig forskjellig fra kropp til kropp, vi er jo bygd forskjellig.

Jeg fikk mage tidlig jeg også... kunne se det skikkelig i uke 13... og nå er jeg uke 17..og har ganske mye mage...er førstegangs også... har alltid vært tynn så er ikke det heller... og spiser normalt! så noen får vel mage tidlig mens andre ikke...jeg må jo bli diiiger etterhvert hehe..

Jeg er i uke 18, og magen kom for 3 dager siden. Plutselig var ikke magen flat da jeg våknet. Morsomt, den bråvokste over natta :)

Men det er fortsatt avhengig av hva jeg har på meg om andre ser det. Hvis jeg vil fremheve det, synes det det ganske godt. Hvis jeg ville gjemt den, så kunne det gått fint også.

haha, ja det husker jeg skjedde meg meg også.. over natta så kom kulen! husker jeg våknet.. (ikke le nå, er litt teit..) hadde dusjet dagen før og la meg naken, det første jeg utbrøt når jeg våknet var "herregud, nå ser jeg ikke tissen min lengre".. Hahaha.. Så kom over natta her å, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...