Gå til innhold

Juni: Er hodene festet jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!! Førstegangs her og babyen ligger med hodet ned:) Men ikke festet enda, skal til jordmor til mandag å sjekke igjen!!:o) Ellers har jeg hatt litt menssmerter, men det er vel normalt!! Er jo fortsatt 31 dager til termin:) Men nå går tiden fort!!! yeeha!!

Annonse

Ja, hun kjente utenpå magen min. Klarte ikke å rikke på snuppa så da satt hun fast sa hun...

Jeg fikk forresten ett meget godt tips av jordmødrene på sykehuset, var på omvisning og samtale hvor de dro frem en slik stor pilates ball.

Hun ene sa at den var veldig fin å trene opp bekkenet før fødsel, og en god hjelp til å få babyen litt lenger ned i bekkenet.

Testet det siden jeg har en slik ball og vips... 3 timer etter at jeg hadde sittet og vippet litt på bekkenet og tiltet det frem og tilbake så festet hun seg. Kjente sinnsykt nedpress og voldsomme rier. Jordmor bekreftet at det var da hun festet seg.

Kan være tilfeldig, men kan jo godt testes av andre som venter utålmodig på at babyen skal feste seg :o)

Annonse

Min har ikke festet seg, men er 3 gangs og jordmor mente babyen forsatt hadde såå god plass inni der. (kjennes ikke helt sånn ut for meg siden det presser alle plasser og det virker kjempe trangt hver gang hun rører på seg).

Men hun hadde lagt seg ned med hodet men det var veldig lett å røre på...

Så blir spennende å se...

4uker igjen nå ;)

Hei,

Er 2.gangs fødende og hodet er ikke festet. Men fikk heldigvis beskjed på fredag om at smått'n har snudd seg. Han har lagt i seteleie i over 2 mnd nå.

Fortsatt 4 uker igjen. Legen mente det var en stund igjen også da han han står høyt i bekkenet.

termin 26.06.06

Jeg er en kommende massemor, og til min store glede og overraskelse så sitter hodet som støpt!

Med minsten la han seg ikke riktig vei før en uke før fødsel så det var kjempenyheter :-)

Termin om 27 dager! Yey!

EndorfinMarit:

Om det står HF i rubrikken der det står "leie/bevegelse" så har hodet festet seg :-)

Er første for meg også, og lillegull ligger med hodet ned - har ligget slik i minst halvannen måned. Var hos lege for etpar dager siden, og da var nok ikke hodet helt fast, nei. Men har jo ennå 4 uker og tre dager igjen til termin...

Leste forrestten om hun som hadde fått tips om å gjøre bekkenøvelser med sånn pilatesball, interessant! Er det noen som har ideer til om/ hvordan en kan gjøre slike øvelser UTEN ball..hadde ikke tenkt å kjøpe;) !??

Gleder meg nå!!!!!!!!!!

NEI! er litt lei meg for det! var på sus i går på ul- da min jm ikke helt fikk det til å stemme...joa!!!! han sitter...

men dem fixa det i går dem snudde gutten i magen min! auauau!

skal til sjekk neste uke - 8 dager før termin - håper han ikke sitter i gjenn da - men har festa hode og er kjempe klar - like klar som meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...