Gå til innhold

Juni: Er hodene festet jenter?


Turbomamma (gutt 170606)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var på kontroll i dag og nå har gutten vår festet hodet sitt! HURRA! Da vet jeg at han vil ut riktig vei! Deilig ;-)

 

Noen flere (da flest 1. gangs sikkert) som vet?

 

 

 

 

22 dager til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg er hodet knapt festet. Så babyen ligger riktig vei. JM sier at ungen mest sansynlig ikke vil snu seg nå.

 

er 1. gangs

 

termin 3. juni, så nå bare venter jeg...

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Førstegangs her og babyen ligger med hodet ned:) Men ikke festet enda, skal til jordmor til mandag å sjekke igjen!!:o) Ellers har jeg hatt litt menssmerter, men det er vel normalt!! Er jo fortsatt 31 dager til termin:) Men nå går tiden fort!!! yeeha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg er andregangs og hodet er festet, saa jeg ble veldig glad for det:) har termin 22 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg fikk beksjed om at hodet var festet forgje mandag, og nå har jeg 28 dager igjen til terminen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter det blegg fast.... hehe

Fikk beskjed om det på onsdag.... idag er det 29 dager igjen til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Førstegangs her...og hodet festa seg for ca 4 uker siden:) Går her så klar som bare det...men har ikke fått overtalt lille gutt om å komme ut enda...:(

 

Har termin 9. juni!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på onsdag og hodet var da festet. Går med modningsrier og har begynt å få åpning så nå er vi på rett vei... jippi :o)

 

23 dager til termin da, men kan jo se ut som snuppa har det litt travelt... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa ligger riktig vei, men ikke festa seg enda (tror jeg da!). Kjenner jordmora det ved å klemme utenpå magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun kjente utenpå magen min. Klarte ikke å rikke på snuppa så da satt hun fast sa hun...

 

Jeg fikk forresten ett meget godt tips av jordmødrene på sykehuset, var på omvisning og samtale hvor de dro frem en slik stor pilates ball.

Hun ene sa at den var veldig fin å trene opp bekkenet før fødsel, og en god hjelp til å få babyen litt lenger ned i bekkenet.

 

Testet det siden jeg har en slik ball og vips... 3 timer etter at jeg hadde sittet og vippet litt på bekkenet og tiltet det frem og tilbake så festet hun seg. Kjente sinnsykt nedpress og voldsomme rier. Jordmor bekreftet at det var da hun festet seg.

Kan være tilfeldig, men kan jo godt testes av andre som venter utålmodig på at babyen skal feste seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... min har festet seg :) Venter på at hun skal synke.. hun lå visst helt øverst i bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har ikke festet seg, men er 3 gangs og jordmor mente babyen forsatt hadde såå god plass inni der. (kjennes ikke helt sånn ut for meg siden det presser alle plasser og det virker kjempe trangt hver gang hun rører på seg).

 

Men hun hadde lagt seg ned med hodet men det var veldig lett å røre på...

 

Så blir spennende å se...

4uker igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt ligger nå med hodet ned, men har snudd seg en gang med rompa ned.

Så JM sa jeg måtte følge med og gi beskjed med en gang han snudde seg igjen.

Må inn til ny UL hvis det skulle skje. Men hodet er ikke festa enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2. gangs fødende og hodet hadde ikke festet seg på tirsdag og lå høyt opp i bekkenet. Har 17 dager kvar til termin, og håper på att knøttet kommer omtrent da. Ønsker ikke å gå over siden jeg gjorde det sist gang - 14 dgr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ej var på sjukehuset på torsdag og da hadde hodet festa seg meinte ho på.får ganske so vondt der nede når ej går tur.trur ongen driv å stonga nedi når det ej går masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er 2.gangs fødende og hodet er ikke festet. Men fikk heldigvis beskjed på fredag om at smått'n har snudd seg. Han har lagt i seteleie i over 2 mnd nå.

 

Fortsatt 4 uker igjen. Legen mente det var en stund igjen også da han han står høyt i bekkenet.

 

termin 26.06.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er andregangs fødende, og hodet hadde festet seg i uke 34. Kjente det godt selv et par dager før, for plutselig kom tissetrangen hele tiden... Er kanskje litt tidlig, men da kommer hun kanskje litt før slik som førsteffrøkna. Gjør ikke noe, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kommende massemor, og til min store glede og overraskelse så sitter hodet som støpt!

Med minsten la han seg ikke riktig vei før en uke før fødsel så det var kjempenyheter :-)

 

Termin om 27 dager! Yey!

 

EndorfinMarit:

 

Om det står HF i rubrikken der det står "leie/bevegelse" så har hodet festet seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er første for meg også, og lillegull ligger med hodet ned - har ligget slik i minst halvannen måned. Var hos lege for etpar dager siden, og da var nok ikke hodet helt fast, nei. Men har jo ennå 4 uker og tre dager igjen til termin...

 

Leste forrestten om hun som hadde fått tips om å gjøre bekkenøvelser med sånn pilatesball, interessant! Er det noen som har ideer til om/ hvordan en kan gjøre slike øvelser UTEN ball..hadde ikke tenkt å kjøpe;) !??

 

Gleder meg nå!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope..han har ikke festet seg her, 3 uker igjen til termin. Men han har endelig skjønt poenget med at hodet skal ned (for en lettelse) :) Han fester seg vel sånn etterhvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! er litt lei meg for det! var på sus i går på ul- da min jm ikke helt fikk det til å stemme...joa!!!! han sitter...

men dem fixa det i går dem snudde gutten i magen min! auauau!

skal til sjekk neste uke - 8 dager før termin - håper han ikke sitter i gjenn da - men har festa hode og er kjempe klar - like klar som meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...