Gå til innhold

Er det vits i å teste igjen..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, Vibeke, så kjedelig. Min smertelige erfaring er at det ikke er noe vits i å teste ennå, jeg ble enda mere frustrert av det. Jeg ville dratt til gyn for innvendig ul, jeg!

Klem til deg

PS Hadde ikke du en hjemmeside du la ut her? Hadde vært gøy å se deg :o)

Nei du har nok rett .. Ja, jeg ringer legen for å bli henvist til gyn rett etter ferien vår!

Jeg har hjemmeside ja:-)

www.vibbelibbe.piczo.com

Nå har jeg vært hos tannlegen og slapp å borre..:o) Jeg hadde en betennelse i tannkjøttet.. den fjerna han.. AU. Uten bedøvelse.. Gjør vondere nå enn når jeg kom..hihi.. Men nå vet jeg at det bare blir bedre:-)

Klemmer fra

Hei Vibeke!

Jeg var inne på hjemmesiden din og du har virkelig rørt meg! Jeg leste om dine tanker om spire-englene dine i spirehimmelen og nå sitter jeg bare her og gråter! Jeg kan ikke finne noen trøstende ord til deg, men jeg kan i alle fall sende mange trøsteklemmer og jeg ønsker deg all mulig hell og lykke i babylaginga! Stor klem fra meg!

Annonse

Jeg er ihvertfall ikke gravid. Jeg er en av de som produserer hcg tidlig. Og når jeg fikk negativ test 2 dager over ikm så vet jeg liksom at jeg ikke er!

Tanta er ikke kommet. Men siden jeg skal til Danmark til uka så kommer hun nok idet jeg går på båten hihi.

Takk for at du leste på hjemmesiden min=)

Hei Vibeke25:D

Måtte jo inn å se på siden din jeg også da når jeg var innom her(tårene ruller)

Uff jeg kan ikke tenke meg for et hel....d må ha vært, å gått igjennom det du og mange andre som har opplevd det samme...

Ønsker deg masse lykke til og alt godt fremover i tid:D

Hilsen ei som ønsker det vi alle ønsker oss

ja er ikke det typisk? Selv har jeg EL nå og vi kan jo ikke kose oss i kveld for han skal levere prøve på tirsdag og det er 3 dagers karantene. Kjedelig å ikke få de svarene vi vil, men kjedelig å ikke kunne prøve i kveld også. Vi hadde en kosestund natt til i går, så det kaaaaan jo hende, men lite sannsynlig egentlig.

Så du skal til DK? Blir jo deilig å kanskje få tenke på noe annet for en stakket stund da:) Du får ha riktig god tur hvis jeg ikke snakker med deg før du drar!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...