MissHønemor Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 oioi, 40 dager igjen, tiden flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. mai 2006 FLAUT!! det skal selvfølgelig stå høygravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteMor_22 Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 hehe,så spennende! ønsker deg lykke til videre,du ser sikkert kjempefin ut! KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosejenta *Høg-gravid* Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 5 dagar til no så er eg også høggravid, begynne å glede meg til å treffe nurket i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 hehe... gratulerer så masse til deg Om 2 dager er jeg å høygravid:) jeg mener.. høygavid.... hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Synes det er ganske rart å kunne kalle seg høygravid!! Tenk da 40 dager!!! Er dere klare til å ta i mot den lile eller har dere mye dere skulle handla inn og gjort klart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mai 2006 stellebordet kom i hus idag, vogna er klar, og vugga holder jeg på å male. Ellers så kanskje det meste på plass, tror vi berger de første dagene. Barnerommet er ikke klart, men det er heller ikke så mye som skal gjøres der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 4 dager til såkalt høygravid jeg og nå Burde fått fri fra jobben nå for å få tid til å male og kjøpe inn ting Tenk om man føder for tidlig...:/ da rekker jeg ingentingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå