Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde ikke trodd jeg skulle bli det heller.

Selv om jeg har vært plaget med både bekken og kvalme, har jeg hatt evig nok å gjøre. Vi har flyttet, og med to barn på 1.5 og 6 år hjemme er det ikke akkurat tid for å kjede seg i hverdagen.

Men nå, 13 dager før termin er jeg plutselig drittlei. Har bare lyst til å sove til bebisen kommer ut. (iallfall føles det slik noen ganger)..

Det kan jo ha noe med at jeg ble holdt til overvåkning på føden, med beskjed om at jeg skulle settes i gang for en uke siden.

Jeg fikk plutselig et døgn til å forberede meg på fødsel..men så ombestemte de seg. Det var ikke nødvendig å sette meg igang likevel!

jada. Jeg vet ikke hva jeg prøver å si..bare at jeg er lei.!

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måten. Jeg har stadige menssmerter, men det blir aldri noe mer, masse slim, men det utvikler seg heller ikke. Nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn fødsel og jeg drømmer som det når jeg sover. Og jeg har knappe tre uker igjen til termin. Helt utrolig...

Forstår deg jeg ja!

Har hatt det slik i en stund jeg også nå og nå er det bare 1 dag til termin.

Hos meg har det to ganger vært snakk om å sette igang: 1. gang ca 2 uker før termin pga magemålet hos bebisen (han har en cystisk nyre...) Men så heldigvis får jeg vel si, så stabiliserte det seg.

2. gang var nå på mandag da jeg trodde at vannet hadde gått. Ble undersøkt m UL og legen var usikker. Ble undersøkt på nytt 2 dager etter, men da konkluderte legen med at det trolig ikke hadde gått og dermed ble jeg ikke satt igang allikevel :-(

Er lei nå ja: har hatt sterke og vonde kynnere siden mandag og i dag kom slimproppen. Så nå håper jeg virkelig at noe er på gang....

Jeg prøver iallefall å holde meg i aktivitet, orker ikke sitte hjemme å glo: da blir jeg GAL og forferdelig å ha i hus....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...