Gå til innhold

Da tyvstarter jeg litt på sommeren!;o)

Anbefalte innlegg

I dag er det stryking av klær og pakking av koffert som gjelder.........for i morgen tidlig reiser sønnen min og jeg på en ukestur til Alcudia!! Skal bli sååå deilig.....både å reise vekk litt, og å ha ferie!!!;o) Ligge rett ut på en solseng(iflg. værmeldingen skal det være 25-27 grader der nede neste uke!), lese bøker, god mat og drikke....og shopping!! Blir litt rart å reise uten wimbom-mannen(må jobbe, stakkar!), men kan kanskje være godt å være bare mor/barn også?!

Ønsker dere alle en fortreffelig og fruktbar helg........og påfølgende uke!! Gleder meg til å lese om alle tantene deres.....som(forhåpentligvis!) endelig har skjønt at de skal holde seg i Kuala Lumpur det neste året??!

Lykke til alle sammen........og en riktig god ferie til meg!!!;o)

Fortsetter under...

Så heldig du er da! Det blir sikkert deilig med bading, sol, god mat, godt selskap. Du kommer til å blomstre av fruktbarhet når du kommer hjem, å tenk så deilig å kose med mannen igjen, tjoho!

Du kan jo sondere litt om det er noen bra steder der som kan ta imot tanter, hvis de ikke vil være på kualalumpur!

Ha en flott ferie wimbom!

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhh..... Nå ble jeg mega missunlig!!!

Er sikker på at dere får en superduper tur til Alcudia og at du slippe ut finvær når flyet har landa, sånn at dere får knall vær hele uka:) Så må du sjekke ut stedet godt, for vi skal dit i 2 sept. Vi skal bo på et leilighetsanlegg som heter Elisa. Resturant og shoppingtips mottas med takk:)

Gidder du forresten å sjekke hva en pakke Libero bleier str 12-18 kg(hun veier litt under 15 kg)

God tur!!! kos dere allmass!!:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...