Kris. Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Skal tappen kjennes ut når man er gravid... jeg er jo helt strassa av alt som skjer med meg nå... så kjente forsiktig i dusjen med rene fingre..jeg har nesten aldri kjent på tappen så vet ikke hvordan den skal være.. men tror dte har føltes hard før jeg var gravid,, nå kjennes den ut som den er myk og et krater på,, kanskje en åpning jeg kjenner,,,,, der det tegn på abort..... Skrevet mange innlegg i de siste dagene... det er jeg som har tatt UL men de ser inegn foster... Håper mage vet noe:::: please!!! Kris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 hmmm.... kjæresten min har snakket om en litt myk "bønne" med et slags krater i.. Men det var før jeg ble gravid. Han mente at det kunne være det såkalte g-pungtet... Selv har jeg ikke kommet til/funnet det Mulig det er dette du kjenner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Trodde den skulle være hard og lukket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg fant noe her...skal vi se.. : Tidlig svangeskap: - tett lukket - "lett plugget" - lavt plassert hos noen og høyt plassert hos andre - Kan være bakovervendt (slik som min - Blålilla i fargen - Både hard og myk - hard inni,men med et "mykt lag" utenpå Kvinner som ikke har født før har et rundt,lite hull i tappen sin Det står også at man skal slutte å kjenne på livmortappen når man er gravid (bare sånn...you know, måtte bare nevne det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Skal ikke gjøre det mere.. kun gjort det i dag, orker snart ikke vente mere på neste UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Huff, det forstår jeg! Skulle du ha ny ul på mandag? Jeg ønsker deg såååååååååååå masse lykke til!! Skal virkelig krysse fingre og tær for deg! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå