Gå til innhold

Lenger prøving med nr 2 enn nr 1??

FruMamma med nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nr 1 tok 16 mnd (grunnet p-piller sikkert)

nr 2 tok mnd (med hormonspiral)

det er jo litt vanskelig også når man "planlegger" slik vi gjorde, man prøver å "ha seg" mye når man tror man har eggløsning, men så er jo ikke tiden for eggløsning rett utregnet for alle og dermed tror jeg noen bommer litt hehe, derfor gjelder det å ha seg litt hele tiden tror jeg.

nr 2 6 tok mnd (med hormonspiral)

det er jo litt vanskelig også når man "planlegger" slik vi gjorde, man prøver å "ha seg" mye når man tror man har eggløsning, men så er jo ikke tiden for eggløsning rett utregnet for alle og dermed tror jeg noen bommer litt hehe, derfor gjelder det å ha seg litt hele tiden tror jeg.

litagod

STØNN!

nr 2 tok 6 mnd (med hormonspiral)

NÅ BLE DET RETT!

Annonse

Min erfaring er at det går kjappere andre/tredje gangen :)

1. gang - gravid 4 mnd etter p-pilleslutt

2. gang - gravid med en gang etter p-pilleslutt (hadde en blødning/mens først) - dette endte dessverre i en SA i uke 6

3. gang - ble gravid like etter blødningen fra SA'en var over (!!) - og venter nr 2 nå i oktober.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...