Gå til innhold

Oktober: Var på UL i 17+6 eller 18+0


lille-my *mor til Agnes*

Anbefalte innlegg

...ble nemlig litt forvirret på tidsaspektet. JM sa - og skrev i papirene mine - at jeg var fullgåtte 18 uker, men når jeg teller de 40 ukene pluss to dager fra terminen kommer jeg til at jeg byttet uke dagen etter UL...Men, men; dette er kanskje bagateller :o)

 

Jeg synes det kunne være litt interessant å spørre dere andre; hvor lang var deres baby på UL (CRL)?

 

Vår målte 15,2 cm

 

- i uke 18+0 (alternativt, 17+6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge meg selv så er jeg 18+4 i dag og har termin 25 Oktober.. På Ul her om dagen blei jeg satt tilbake til 17+2 og babyn var 14,6 cm og termin 1. November.. Så jeg tror ikke du trenger å tenke noe spesielt på det :o) Men jeg bytter fortsatt ikke til Novemberklubben så lenge min egen termin er 25 Oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde nok heller ikke jeg gjort.

 

Jeg var sikker på at min termin ville bli flyttet frem i tid på UL da den mens-terminen som var satt på meg i utgangspunktet gikk ut ifra en 28-dagers syklus mens jeg har 25; istedet ble den forskjøvet ytterligere 4 dager... Hrmf.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan... Jeg var på min første ultralyd nå på onsdag, og fikk fremskyndet/korrigert temin med en uke. Så på papirene mine står det nå at jeg var 18+2, skjønt jeg trodde selv at jeg var 17. Ny korrigert temin for meg er da 25. oktober. Man kan bli forvirret av mindre..

 

I kolonnen for CRL står det 15,2 (skjønt jordmoren har steket over CRL og skrevet HC som overskrift, usikker på hva det er forkortelse for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger kalkulatoren som er på babyverden.no som regner uker og dager tilbake fra termindato... CRL ble ikke målt på ordinær UL her - kjipt at jeg ikke kom på å spørre om det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...