Gå til innhold

når gikk dere fra tre til to dupper på dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min er na 11 mnd a han kan sove 2 ganger en dag a 3-4 ganger en annen dag,,,jeg har ikke velsdig rutiner pa det..eller jeg har sann ca tider pa nar han skal sove i forhold til mat tider men noen dager er han trottere en andre a da far han selvfolgelig sove!Han har vart en del syk ogsa sa da har det vart opp og ned pa hvor mye han har sovet om dagene da men..... Han begynner i barnehagen i juni og da far han sikkert litt fastere rutiner pa sovingen sin!Vet ikke om du fikk noe svar pa det du lurte pa men jeg ville bare latt han bestemme om han vil ha 2 eller 3 dupper pa dagen jeg:)

Pjokken er nå 8,5 mnd, og noen dager sover han 2 dupper, andre 3. Kommer litt an på hva som skjer på dagen, om vi triller lang tur, osv. Og selvfølgelig hvor lenge han sover i disse duppene, alt fra 20 min til 2 timer. Men det er nå først de siste ukene at han har "klart seg" med bare 2 dupper.

okei.. jenta mi er snart seks mnd skjønner dere. og i det siste virker hun ikke like trøtt når jeg legger henne til de faste sovetidspunktene (alt er catider), men hun sovner jo og sover en time. og tre timer søvn til sammen på dagen er jo ikke så mye.. men de dagene hun sover to timer (sover aldri lenger på dagen) kan jeg jo prøve å se om hun klarer seg med to.. får vel bare prøve meg litt fram :) Takker for svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...