Gå til innhold

dere med bebiser fra 6 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange nattmåltider har de??? Min var såå flink å la seg halv åtte for kvelden med masse grøt i magen, sov til 4, fikk da pupp, sov til 7 og fikk pupp igjen. den siste ulka har han konsekvent våknet rundt tolv, skriker etter pupp. Så da har det blitt pupp klokken tolv-ett og klokken fem... Hvordan er det hoss dere andre? Har de virkelig behov for to nattmåltider når man er blitt 6 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han trenger flere måltider i løpet av dagen, slik at han er mett over lengre tid? Kanskje prøve grøt til frokost også, eller litt middag midt på dagen?

Jeg har en gutt på snart 7 mnd. Han får tre faste måltider iløpet av dagen, men han vil fortsatt ha nattmat rundt 2-3 ganger i løpet av natta. Har nok blitt mer en vane en behov for mat tror jeg, ihvertfall så lenge han får flere måltider på dagen + pupp. Har hatt behov for mat på natta hele tiden.

Skrevet

Blir nok fort en vane ja. Gutten min får også middag og frukt på dagen... Grøt og litt pupp rett før han legger seg.

Skrevet

Gutten (6 mnd) min har også vært ganske flink til å sove om natten,men for 14 dager siden begynte han å våkne oftere. Han får nå grøt morgen og kveld + pupp hver tredje time på dagen. Har også begynt med litt middag midt på dagen. Men fortsatt våkner han flere ganger om natten. Han sover også mye kortere på dagen!!

Skrevet

Vår datter er 7 mnd til uken og spiser 4 måltider om dagen. MME på morgenen, en brødskive + MME til lunsj, middag og grøt + MME til kvelds før hun legger seg.+ at hun drikker mye vann og litt frukt igjennom dagen. Sover fra 19 - 19.30 til 7 - 7.30 dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...