Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 lurer fælt på om jeg skal slutte å amme . snuppa er 10,5 mnd og er ikke fullt så interessert lengre, men får så tar hun.. jeg koser meg masse når hun får mat , men jeg føler samtidig at jeg har gjort en god innsats nå.. på en måte har jeg litt lyst til å slutte samtidig må jeg jo innrømme det er litt vemodig også.. har uansett bestemt meg for å når hun er ett. huff... vanskelig dette her, altså
Ranveig R Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Så lenge der er melk att og guten vår vil ha, kjem eg ikkje til å slutte å amme han før han er stor nok til å gå over på kumelk (1 år). Reknar med å holde på så lenge han er interessert. Verkar så unødvendig å begynne med mme i ein alder av 8-9 mnd når ein har melk sjølv. Hugs på at morsmelka er viktig utover dei første månadene og.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 hun er faktisk 11 mnd snart og skal ringe hs først å høre når hun kan få kumelk uten at det er skadelig og hun skal IKKE få mme ..(er ikke imot mme altså.. det har hun fårr om jeg ikke har vært hjemme)
Kakebakesøte Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Forstår at det er vanskelig å ta sånne avgjørelser. Jeg som både må gi mm og mme er ganske misunnelig på de som har nok melk/barn som ønsker å spise seg mette på mm frem til de er året. Du er heldig, og tenk på at det faktisk bare er 1,5 mnd til hun er ett år, det er ikke lenge i forhold til hvor lenge du har holdt på. Men på en annen side så har du vært flink som har holdt på så lenge. Hehe... ser at jeg vipper litt frem og tilbake på hva slags råd jeg har å gi. Vel, oppsummering: hadde jeg vært så heldig å kunne ammet min datter fullt så tror jeg nesten (uten å være sikker) på at jeg hadde ammet til hun var året, men thats it også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå