Gå til innhold

redd...

SuperMoM*to jenter*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også sånn i begynnelsen av graviditeten. Tenkte på det konstant. Men nå er jeg 24 uker på vei og alt har gått veldig bra!!:) Tror de fleste tenker sånn og bekymrer seg veldig i begynnelsen. Men det går jo bra med de aller fleste da!!! Så prøv å ikke tenke for mye på det, og kos deg heller med å være gravid!!:)

Nei, jeg har aldri hatt blødninger. Men jeg vet at det er veldig normalt å få det, og det trenger ikke bety at en mister! Men en skal alltid ta kontakt med lege/JM om man får blødning, for å være på den sikre siden. Jeg tror nok det går bra med deg jeg. Uke 5-8 er det 98% sjangs for at det skal gå bra, tror jeg det var!!:)

Hei. Det er helt normalt å være bekymret for den lille spiren. Prøv å tenk positivt og ikke anstrenge deg. En fattig trøst er at for de som spontanaborterer er det oftes store skader på fosteret som gjør at det ikke er levedyktig. MEN, du har sikkert ikke grunn til å bekymre deg. Ang blødninger, hadde jeg blødning i ca uke 4 da egget festet seg i livmoren (normalt), og en i uke 13 uten at noe var galt med babyen. Er nå i uke 30+2 og kjenner at jeg bærer på en aktiv og nå ganske stor stor krabat. Ønsker deg lykke til, og prøv å tenk positivt, best for deg og for babyen.

Hilsen vernepleier

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...