Gå til innhold

Alltid svak strek på CB-tester?


eva luna

Anbefalte innlegg

Klarte ikke vente til i morgen jeg, så tok en CB-test no.. og det der en veldig svak, men tydelig lyseblå strek. Kommer det frem hos alle eller skal det være helt umulig å se en strek hvis man ikke er gravid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No er den blitt litt sterkere, umulig å ikke se at det er et kryss der liksom... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ er jeg gravid eller må jeg vente med å juble til jeg får en knall blå strek???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at en strek er en strek, men jeg testet to ganger både 6dager og 3dager før IKM, fikk klar blå strek som ikke kan misforståes.

 

Tror CB er sikker, har en venninne som testet svakt positivt med Quick respons, og det var falsk positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikkje vera kryss der om du ikkje er gravid, trur eg - viss du har følgd bruksanvisninga og avlese etter 5 minutt. Men vent eit par dagar og ta ein ny test, du. Kryssar fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det ikke i tvil om at den er positiv.... så jeg melder meg inn her i samme slengen jeg.... Jipppiiiii, småen skal få søsken :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! En strek er en strek, og hvis du ser en blå strek der, er du gravid. CB viser ikke falske positive tester. Ta en ny om 2 dager så er nok streken mye sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditetstester inneholder kjemikalier som reagerer på et hormon som kvinnekroppen utskiller KUN når den er gravid. Av og til reagerer kjemikaliene svakt, men det vil aldri bli positiv om det ikke eksisterer hcg-hormon i den testede urinen.

 

En skal alltid følge bruksanvisningene nøye, og huske at tester kun skal leses av i det angitte tidspunktet. Når testen er avlest: kast den!!! Har du behov for forsikring, så ta en ny, ikke se på den du har tatt for mer enn 10min siden.

 

Lykke til alle sammen, med svake eller sterke streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er fra Bergen. Heter ikke Thale på ordentlig. Men er favoritt jentenavnet hvis vi får en jente en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...