Gå til innhold

Bruker dere tannkrem til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 7 mndr og har 6 tenner. Har hele tiden brukt Zendium barnetannkrem. Bruker bare veeeeldig lite. Er det noen som ikke bruker tannkrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille på snart 7 mnd har enda ikke fått noen tenner, men jeg kommer til å begynne med tannkrem med en gang.

Skrevet

begynte med børste og zendium tannkrem rett etter at den første lille tanna poppa frem:) i følge helsesøster SKAL de ha tannkrem og den skal helst svelges også slik at de får i seg fluor! ...men så klart alt med måte... bruker bare bittelitt jeg også.

Skrevet

dattern min har ei (halv) tann.... skal jeg begynne å pusse den med tannkrem? skal man begynne med en gang tannen kommer frem?

Skrevet

Det er fluor i tannkrem tennene trenger - også melketenner. Hvis melketennene "råtner" vil det kunne skade de permanente tennene som ligger på lur.

Det jeg lurer på er hvorfor alle bruker Zendium? Er det spesielt anbefalt?

Skrevet

Bruker babytannkrem til Julie også

Skrevet

begynte med bitte lite granne tannkrem med en gang han fikk tenner..:)

Skrevet

Bruker knapt synlig mengde. Viktig å bruke veldig lite. Når barnet blir større og kan spytte ut skal man bruke mengden som tilsvarer størrelsen på barnets lillefingernegl. Liten mengde fordi fluor lagres i kroppen og er skadlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...