surrehodet Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Gutten min er 7 mndr og har 6 tenner. Har hele tiden brukt Zendium barnetannkrem. Bruker bare veeeeldig lite. Er det noen som ikke bruker tannkrem?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Min lille på snart 7 mnd har enda ikke fått noen tenner, men jeg kommer til å begynne med tannkrem med en gang.
Tredjemann på vei :D Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 begynte med børste og zendium tannkrem rett etter at den første lille tanna poppa frem:) i følge helsesøster SKAL de ha tannkrem og den skal helst svelges også slik at de får i seg fluor! ...men så klart alt med måte... bruker bare bittelitt jeg også.
2 barns-mor :-) Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 dattern min har ei (halv) tann.... skal jeg begynne å pusse den med tannkrem? skal man begynne med en gang tannen kommer frem?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Det er fluor i tannkrem tennene trenger - også melketenner. Hvis melketennene "råtner" vil det kunne skade de permanente tennene som ligger på lur. Det jeg lurer på er hvorfor alle bruker Zendium? Er det spesielt anbefalt?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Bruker babytannkrem til Julie også
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 begynte med bitte lite granne tannkrem med en gang han fikk tenner..
Tøydokke Anna Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 Bruker knapt synlig mengde. Viktig å bruke veldig lite. Når barnet blir større og kan spytte ut skal man bruke mengden som tilsvarer størrelsen på barnets lillefingernegl. Liten mengde fordi fluor lagres i kroppen og er skadlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå