Gå til innhold

Uff,føler det har gått galt allerede......

Anbefalte innlegg

Dette er vårt fjerde forsøk(2 i dk og 2 på riksen). Er på rugedag 5 bare,men kjenner ingenting av noe som helst symptomer. Tidligere har jeg ihvertfall kjent noe forandring i kroppen..... Jeg fikk satt inn bare ett egg denne gangen,da det ene egget var av så topp kvalitet at de ikke turte å sette inn to.Det var visst så store sjangser for å bli gravid på så bra egg.. Er frustrert og veldig lei meg,synes alt er tungt og leit.

Har andre erfaringer å dele ang. symptomer eller ikke?

Håper noen av dere vil svare meg.

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Kjempe klemmer til alle her inne og lykke til!!!

Fortsetter under...

Hvis du har hatt 3 forsøk med mange symptomer som ikke har vært vellykket, så er det jo bare å krysse fingrene for at fravær av symptomer nå er det beste tegnet i verden:-)

Rose36 ble gravid på sitt 3. forsøk uten noen som helst symptomer, så det går fint an å teste pos. uten å kjenne det på kroppen først.

Lykke til:-)

Støtter Snøfilla her c";)

Var også bombesikker på at jeg ikke var gravid på de to siste forsøkene, men blodprøvene motbeviste det. Desverre gikk det ikke veien for oss, men det er en helt annen historie.

Lykke til videre!!!

Klem fra

Henger meg på innlegget til Snøfilla; du er jo ikke lenger enn til dag 5 - mye som kan skje enda gitt!!!

Har du fått inn et fint egg er jo sjansene store - så ikke gi opp - husk du er faktisk gravid til det motsatte evt er bevist :o)

Gjest lille fiol

ikke ta sorgen på forskudd. jeg har flere venninner som er og har vært gravide og alle sier at hver graviditet er forskjellig, med og uten symtoner. en venninne av meg ble gravid på prøverør uten noen symtoner under ventetiden

lykke til og fortvil ikke, denne tiden er viktig for deg, tenk positivt !!

Hei lillelykke, jeg er også på rugedag 5 og har det på samme måte som deg.Jeg hadde mensmurringer de første 2 dagene,men nå er det helt borte.Svigermor spurte meg i går om hvordan det gikk,og da sa jeg at jeg hadde en dårlig følelse, nettopp fordi jeg ikke kjenner noen symptomer.Så sier mannen min at forrige gang(for 2 år siden ble vi gravide etter vårt første icsi forsøk)så trodde jeg ikke at jeg var gravid tiltross for positiv test,fordi jeg ikke hadde noen symptomer.Vi fikk jo heldigvis ul i uke 7 og først da skjønte jeg at jeg var gravid,da jeg fikk se hjertet slå.Mannen min sier at bekymring kan være et symtom.kanskje det er det?:)Vi satte også inn ett egg av topp kvalitet for 2 år siden som har utviklet seg til å bli ei stor jente på 15 måneder nå.Denne gang er det fryseegg,også av topp kvalitet(Som legen sa).Håper vi får oppleve dt samme som forrige gang.Men som sagt så har jeg en dårlig følelse.Får håpe den følelsen ikke stemmer.Når skal du teste?Vi fikk beskjed om at vi kunne teste allerde neste fredag,selvom det bare har gått 12 dager. Lykke til med ruginga!!

Annonse

Hei happier! Jeg skal ta blodprøve fredag den 2.juni,og svar på den får jeg ikke før på mandag/tirsdag.Blodprøven skal sendes inn til riksen. Hvor hører du til? Skal bli morsomt å følge deg,håper det lykkes for deg også!! Krysser alt jeg har for oss begge******

Ellers så må jeg si tusen tusen takk for mange fine svar,hjelpende og trøstende ord.Det var godt å høre at andre opplevd det likedan!!!

MANGE lykkeønskninger til dere alle sammen!!!

Hei igjen!Jeg hører til på St.Olavs,de er kjempeflinke og veldig hyggelige.Vi fikk beskjed om å teste på dag 12,dvs på fredag 2.juni for vår del.Sist gang fikk vi beskjed om å teste på dag 14,men det er vel nye rutiner siden da. Må si jeg er spent ja.Skla se det er full klaff for dere denne gang. Vi xxxxx alt vi har. God rugehelg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...