willow Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 har dere begynt å venne småtrolla på tannbørste? og de som har fått de første tennene, bruker dere tannkrem? her er det ikke kommet tenner enda, men tror det ikke blir så alt for lenge til..for gjett om det klør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 her klør det å masse, men ingen tenner enda... men det kan vel være greit ganske tidlig å starte m tannbørste. gjør kanskje ikke så mye nytte, men da blir de nå vant m den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2006 akkurat det jeg tenker også, at han er vant til denne børstesaken som skal inn i munnen! Ser for meg at det kan bli travelt nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 he he, ja... vi har mange utfordringer og nye opplevelser ilag m de søte små... Men helt utrolig hvor fort de lærer da!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Nei har ikke begynt med tannbørsten enda, men det var en god ide å kanskje bare begynne å venne han til den nå. Det virker som om det klør noe forferdelig nå og han sikler som bare det, men tennene vil ikke gjennom. Men har klar tannbørste og tannkrem. Skal prøve tannbørsten i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Vi har begynt med tannpussen ja, men nå har jo også trollungen våres rokket å få 2 tenner allerede. Men hvor effektiv tannpussen er ennå kan diskuteres. Han vil helst suge på den som med alt annet han kan få i munnen. Vi bruker litt tannkrem, mengde på størrelse med hans lillefinger negl. Han blir nok vant til det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Aldri i livet om jeg begynner noe tannpuss her i gården før snuppeluppa har fått tenner *knegg*. Det holder med strevet av storesøster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Her kom den første tanna den 19. mai og den er bittelitt over tannkjøttet nå, ser den søte "blondekanten" Har lurt på om når jeg skal begynne med tannbørste, det blir vel snart tenker jeg. Men tannkrem når begynne med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 27. mai 2006 #9 Del Skrevet 27. mai 2006 Her har vi eisøt lita tann som får en omgang med tannbørsten hver kveld. Å gjett om det er en som er glad da... At mamma hjelper til med å klø er visst toppen! Han gaper som bare det, men vil gjerne være med å holde i. Bruker ikke all verden m tannkrem, så vidt vi kan se det på børsten. Men vet av erfaring at det er ikke like gøy å pusse tennene. Har ei på 2 år også som ikke har vært like enkel bestandig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi har begynt med tannpuss, han prøver å spise den opp da. Men tannkrem vil jeg nok vente med en god stund. De er tilsatt litt av hvert (blekemidler bla). Og det er nok ikke stor fare for misfargede melketenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 27. mai 2006 #11 Del Skrevet 27. mai 2006 Hmmm her er det ingen tenner og heller ingen tilvenning. Men tror jeg skal kjøpe en søt liten børste snart! Som alt annet vil han vel ha den i munn også, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #12 Del Skrevet 20. juni 2006 hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #13 Del Skrevet 20. juni 2006 vi har pusset gommene lenge...ingen tenner her..jenta mi synes det er godt å pusse gommene, for det klør så forferdelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #14 Del Skrevet 20. juni 2006 Her pusses det, ja. Har to tenner, og to som nettopp titter igjennom. Litt babytannkrem på. Ofte får han tannkosten mens jeg steller han og, så tygger han på den. Ligger i ro da, hehe. Uten tannkrem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 21. juni 2006 åhh, nå må jeg huske å kjøpe tannkost til han... vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet hjem fra butikken; uten tannkost! Og nå har jo det kommet frem litt tann også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #16 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kjøpte tannbørste til lille gullet for noen uker siden, kjøpte slik baby tannbørste på butikken. Den elsker hun å ligge og tygge på. Hun har jo ikke tenner enda, men hun venner seg til den. Til og begynne med var det vanskelig å få til å beregne hvor langt inn i munnen hun kunne stikke den, så det ble noe hosting.Men nå er det ikke noe problem. Og hun digger den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå