Gå til innhold

April: Hvorfor er det så kjedelig å bli kledd på??

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Hver morgen etter at vi har stellet oss og skal kle på klær så er det nesten en kamp for å få på Simen klærn,han vrir seg som en liten mark og vil ikke bli kledd på,men skal vi ut eller kjøre i bilen,så er han stort sett sovnet før klærn er ferdig påkledd,hvordan kan egentlig han vite om vi skal ut eller ikke...er jo ikke noe forskjell på den kledninga,bortsett fra jakken,men da er han sovnet når den skal på,ellers er det en kamp,men litt morro også da,når han ikke sovner når vi har kledd på han og skal ut i biln eller noe,så går han å setter seg i bilstolen selv(har en bilstol som vi bare fester i basen i bilen,så kan ta den ut og inn som vi vil) er jo morro å se på at han vet at vi skal ut, og setter seg i bilstolen uten at vi sier noe til han=)

En ting er hvertfall sikkert,er ikke hele tiden jeg forstår hva han forstår hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det også veldig kjedelig å kle på seg. Men det er alltid, og ikke bare inne. Han hyler og skriker, skulle nesten tro jeg var slem med han! Men det er vel sånn med de fleste. Det går vel over om noen år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en velkjent kamp. Gosj, sier jeg bare. Bleien er den verste for vår del. Nå har jeg faktisk innsett å ha tapt slaget på stellebordet og har begynt å stelle han på fanget. Da får jeg et mye bedre grep på han slik at han ikke får snudd seg rundt før bleia er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke heller å bli kledd på!!!

He, he, har også arbeidet som påklederske under et par opera-forestillinger, og kan trøste deg med at det ikke alltid er lett å kle på voksne heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...