Fjerdemann på vei Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg og sønnen min skulle sove over hos foreldrene mine i natt, for jeg og min søster skulle til byen i dag. To andre søstre var også hjemme, så det var fullt på alle soverommene, men han skulle ligge på kontoret til min mor. Men der var det plutselig ikke plass, for den ene søstra mi hadde fyllt det rommet med et flyttelass. Jeg spurte faren min om sønnen min kunne sove på kontoret hans, og at han tok sprøytene og måleapparatene (Han har diabetes) opp på badet for den kvelden. (Han skulle ikke noe på kontoret den kvelden, og apparatene får plass i en liten toalettveske.) Men NEIDA, det ble for vanskelig! Går det ann? Er ikke det vannvittig egoistisk? Jeg er fullt klar over at han var i sin fulle rett til å si nei, men ærlig talt, være så vanskelig mot sitt eget barnebarn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5162718-jeg-tror-s%C3%B8nnen-min-har-verdens-mest-opp-ofrende-bestefar-notlangt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå