Gå til innhold

natte styr.. 11 uker gammel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. har en jente på ca 11 uker nå. hun er som en engel om dagen smiler å er blid dagen lang nå:)

Legger henne 21:30 nå.. er det sent? men før spiste hun 1 gang om natten.. etter leggetiden ble tiligere spiser hun 2 ganger om natten.. klokken 3 og klokken 5.. litt tett syntes jeg??

men den siste uken har det bare blitt verre?? min misstanke er at hun fordrer mye mer mat?? annen mat enn MME? jeg ammer bare litt om kvelden nå, såhun får bare MME omentrent. hun spiser ca 160-170ml til vært måltid.

hun våkner nå gjerne klokken 01.. men snur jeg henne fra side til side til hun våkner ordentlig og gråter.. da blir klokken ca 2 mat da.. våkner igjen nå klokken 04 etter mat igjen..siste gangen klokka 6..da får hun bare kose pupp til vi står opp. er ikke det litt mye?? hun er jo såvidt ferdig å spise så vil hun ha neste måltid.. virker som hun ligger å knyr mye fordi hun er sulten ellers i søvne om natten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAn ikke gi deg noe godt svar. Vi legger også gutten vår ca 21.30-22.00. Han våkner da klokka 06. Da er det dag for han og vi kan bare glemme å få han til å sove igjen. Er da våken 90 min fram til formiddagsluren. Men sluttet å spise på natt da han var 9 uker... KAnskje en og annen gang innimellom, men sjelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...