Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er i min 8 uke å har ikke direkte vert kvalm, berre litt små uggen. har jeg noe å bekymre meg for, eller er det flere som ikke er særlig kvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er ikke serlig kvalm.. Noen ganger slår det til, men ellers ikke noe.. Tror ikke det er noe farlig. Jeg så til og med min lille spire i går, frisk og rask. Så det er ikke noe galt med ikke å være kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er 8+6 idag og har ikke vært kvalm en eneste dag. I det hele tatt merker jeg lite til graviditeten. Kanskje vi bare er heldige, for her inne er det nok av de som er kvalm Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er 5+1 og har ikke vært kvalm til nå. Men kjenner et sug i magen. Er liksom sulten hele tiden selv om jeg har spist. I familien min er det ingen som har blitt kvalm, hatt åreknuter eller bekkenløsning under svangerskapet, så jeg krysser fingra å satser på at jeg ligner dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Ingen grunn ti bekymring :-) Bare vær glad til du som slipper dette, tenker jeg. Var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap og i dette har jeg heller ikke opplevet kvalme, men kanskje litt uggen i magen slik du beskriver. Er i uke 11 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er i uke tolv og har ikke vært kvalm eller uggen en eneste dag. Det er herlig og helt vanlig. Synes vi skal nyte det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Bare vær glad du at du ikke er kvalm! Det er veldig forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap! Jeg er blandt de kvalme og syns det er pyton. Vær takknemlige dere som slipper å gå kvalme i ukevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er 9+2 og er heller ikke særlig kvalm. Hatt to dager hvor jeg har vært dårlig og kastet opp men dette er noen uker siden nå. Så tror vi bare skal prise oss lykkelig over at vi slipper det:) Neppe noe å bekymre seg over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jannicke- Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Bare nyt det sier nå jeg. SItter er med en sinnsyk kvalme jeg. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skulle så utrolig ønske jeg slapp dette. Sist varte det i 3 mnd. Så håper virkelig det ikke varer lenger denne gangen i hvertfall. Syns du er utrolig heldig som slipper kvalmen jeg. Er nok ingenting å bekymre seg over nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg er 15+3 og har heller ikke vært kvalm. Det var nesten litt ekkelt til tider, hadde jo lest at så godt som ALLE blei skikkelig kvalme, og her gikk jeg rundt og merka ingen ting! Kan ha vært litt småuggen, men det er alt.. Men, alt har gått bra så langt, så vi skal bare være glad for at vi ikke er kvalmne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 28. mai 2006 #11 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! jeg er i uke 11, og har ikke vært kvalm..... bare litt små uggen jeg også.... spes i forbindelsemed mat !! har ikke spydd en eneste gang, og man bør jo være glad for det.... men jeg har bekymret meg litt jeg også, har liksom fått det for meg at ALLE er kvalme bortsett fra meg... ;o) men jeg var på ul i uke8+3, og alt sto bra til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå