Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Jenta mi sover i egen seng nå(samsov da hun var mindre) men i natt våknet hun å og skreik å ville opp. Hun er på vei til å få sin tredje tann så hun hadde nok litt vondt i natt. Jeg tok henne opp å trøstet henne å tok henne med i senga mi. La henne inntil meg å hun roet seg. Så sovnet vi begge...trodde jeg!! Hun lå innerst å senga står helt inntil veggen å jeg hadde lagt en ekstra dyne på enden av senga der jeg har føttene så hun ikke skulle komme seg ned der. Men plutselig hører jeg et dunk å hylgrining. Spretter opp å ser at hun ligger på gulvet. hun har da kavet seg over dyna jeg la som sikkerhet. Tar henne opp å trøster å hun roer seg. Er ikke så langt ned å det er teppe der så hun hadde ikke skadet seg. Ble nok bare redd å gjorde nok litt vondt. Torde ikke å sovne med henne i senga mi igjen da. Å hun ville jo ligge inntil meg siden hun hadde slått seg litt å trengte da litt kos. Løftet henne da over i egen seng etter ca 30 min. Men hvordan gjøre dere dere som samsover med babyer som krabber? Ser for meg at det blir fler kosestunder i senga mi nå som flere av tennene kommer men tør ikke det når hun bare krabber ut av senga
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Har du ingen mann? Her sover lillegutt i midten. Om pappaen har gått på jobb våkner jeg automatisk når gutten min begynner å bevege på seg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 nei er alenemamma jeg våknet ikke av at hun rørte på seg merkelig nok, gjorde alltid det før. Men i natt så styra hun så fælt at jeg nesten ikke sov. Derfor tok jeg henne i senga mi så vi skulle få sove litt begge to. Så når jeg sovna så var jeg nok laaangt borte.
fox`y Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 heisann=O) det er nokk sånn som sjer alle dette,xen min sovna fra lillegutt sist helg,så han datt i gulvet... Når jeg samsover med lillegutt,setter jeg sengen hans forran senga mi og noe annet der d blir en liten åpning.. i fotenden har jeg en komode akkurat nå for å unngå at han kryper ut.. er ikke lett når man ikke har en mann, for da har jo babyn kunne sovet i midten,sjenner til det problemet der.. prøv å sette ting rundt senga, så d ikke er så lett å kravle seg ut,helst hare ting som hun ikke klarer å røre på,det fungerer iallefall hær. lykke til=O) Klem
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 oki ja takk for svar..skal få satt noe i fotenden. Senga står inntil veggen på den siden hun ligger så hun kommer seg ikke ned der. Så det er bare den enden hvor jeg har føttene mine som er åpent. Skal sette senga hennes forran der å finne noen annet å så hele blir dekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå