Gå til innhold

går dette galt....brunlig slim......??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har stresset så veldig i det siste. Og på onsdag måtte jeg løpe hjem fra jobb for å rekke og hente jenta vår i barnehagen. Kjente det gjorde litt vondt (kraftig stikk) i magen etter løpeturen.... Da jeg kom hjem oppdaget jeg til min forskrekkelse at det var en del brunt/blodig slim i trusa og det kom også litt på papiret da jeg tørket meg.

Etter det (fredag i dag) har det ikke kommet noe mer... Men jeg er veldig utrygg!! Veldig redd noe er galt. Mistet en for noen måneder siden også...

Hva tror dere? Sikkert vanskelig å si, men tror dere det er noen sjanse for at det kan gå bra alikvell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hører egentlig ikke til her men titter innom av og til for det :)

Tenkte bare jeg skulle fortelle at det samme hendte med meg to ganger. I tillegg til det brunlige slimet var det litt blod og. Jeg fikk tidlig ultralyd og det viste seg at det var liv men jeg hadde blodansamlinger i livmoren.

Legen sa det kunne gå begge veier, men jo lenger man er på vei jo når man ser at hjerte slår, jo større er sjansene for at det går bra. Jeg var forøvrig 6 og 10 uker på vei da det skjedde meg.

Hvor langt er du på vei?

Håper det går bra for deg denne gangen, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7/8.... Uff...er så redd det skal gå galt igjen! Ringte legevakta men det er jo ikke så mye hjelp å få der...bare beskjed om å avvente å se! Har bestilt meg privat UL nå - fikk time til onsdag.

Takk for svar. Hjelper å se at det er noen med liknende erfaringer som det går bra med:-)

Lykke til videre til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme i går jeg også. Fikk UL med det samme og der var det hjerteaktivitet på begge tvillingene. Er 7 uker på vei. Har hatt kynnere i hele natt og i dag er alt ok. Hvis det er en abort vil det bli værre fort så hvis alt er stabilt tror jeg alt er ok. Legen sa at man gikk ikke med pågående abort i mange dager, det øker raskt på. Har hatt 2 SA tidligere og det stemmer.....

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...