Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg i en haug.

Har hatt 3 ordinære forsøk, der dei sette inn 1 egg på dei 2 første. Men ingen graviditet. Så på siste ordinære fikk jeg inn 2 egg, å begge festet seg.

På søsken forsøka skjedde det samme. Ingen graviditet med kun 1 egg. Men på siste forsøk fikk jeg 2 egg, å begge klamrer seg fast igjen.

Gratulere så masse.

Forstår godt at du er i 100. Det hadde eg og vært. Skal ha innsetting i dag, det blir bare ett egg på meg, da jeg går offentlig. Men hadde jeg hatt valget, hadde jeg ikke vært i tvil. Så kjekt da med to stk. Dobbelt så kjekt.

Annonse

Heisan!

Gratulerer så mye fra meg også! Det kan jo virke som om kroppen din bare er interessert i to av gangen...

Fint at du fikk sette inn to egg. Jeg skjønner at de har blitt strengere på det siden jeg var i gang i forrige runde. Fikk satt inn to egg (ICSI) og har i dag en sønn på 1 1/2 år. Det var altså bare det ene egget som festet seg, men vi kunne se en skygge av noe som antageligvis hadde vært et anlegg på ultralyd i uke 8.

Jeg håper derfor på å få satt inn to egg når vi skal i gang igjen nå i juni, har allerede gått på spray i flere uker. Mannen min har en genfeil som gjør at vi har 50% sjanse for å få et sykt foster. Noen som vet om det "kvalifiserer" til å få satt inn to egg? Har lyst på tre barn, og da hadde jo tvillinger vært toppen, ellers blir jo sjansene små for det, i hvert falll hvis vi skal holde oss til behandling i det offentlige

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...