Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 8+1. Mannen er lettere sjokka ennå, mens eg er i 100.

Dette var 3 søskenforsøk, og jammen festa begge egga seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Har du tvillinger fra før ??

Jeg har hørt at 1 er somj to og 2 er som ti.... he he he ...

Lykke til videre..

Skrevet

Å, gurimalla, så spennende da. To sett med tvillinger det er

jammen utrolig. Jeg har selv tvillinger på 3 mndr

Gratulerer så mye. Vet hvordan det føles, våre er også prøverør:-)

Skrevet

Gleder meg i en haug.

Har hatt 3 ordinære forsøk, der dei sette inn 1 egg på dei 2 første. Men ingen graviditet. Så på siste ordinære fikk jeg inn 2 egg, å begge festet seg.

På søsken forsøka skjedde det samme. Ingen graviditet med kun 1 egg. Men på siste forsøk fikk jeg 2 egg, å begge klamrer seg fast igjen.

Skrevet

Gratulere så masse.

Forstår godt at du er i 100. Det hadde eg og vært. Skal ha innsetting i dag, det blir bare ett egg på meg, da jeg går offentlig. Men hadde jeg hatt valget, hadde jeg ikke vært i tvil. Så kjekt da med to stk. Dobbelt så kjekt.

Skrevet

Gratulerer! Det er helt fantastisk!! Kos deg med graviditeten og jeg kan forstå du er gira!

klemmer fra

Skrevet

Dette er jo supert! Min drøm er også å få tvillinger. Å slite med å få barn og så få to på en gang er jo dobbelt opp med lykke :-) Jeg skal til IVF på det offentlige, er det slik at de alltid setter inn kun 1 egg der, eller?

Skrevet

Oi oi oi:)

Gratulerer så mye!!!!! Det var jammen fulltreff:)

Så kjekt med tvillingar, kunne òg tenkt meg det:)

Skal si det blir liv i leiren no då;)

Tvi, tvi!!!

Skrevet

Heisan!

Gratulerer så mye fra meg også! Det kan jo virke som om kroppen din bare er interessert i to av gangen...

Fint at du fikk sette inn to egg. Jeg skjønner at de har blitt strengere på det siden jeg var i gang i forrige runde. Fikk satt inn to egg (ICSI) og har i dag en sønn på 1 1/2 år. Det var altså bare det ene egget som festet seg, men vi kunne se en skygge av noe som antageligvis hadde vært et anlegg på ultralyd i uke 8.

Jeg håper derfor på å få satt inn to egg når vi skal i gang igjen nå i juni, har allerede gått på spray i flere uker. Mannen min har en genfeil som gjør at vi har 50% sjanse for å få et sykt foster. Noen som vet om det "kvalifiserer" til å få satt inn to egg? Har lyst på tre barn, og da hadde jo tvillinger vært toppen, ellers blir jo sjansene små for det, i hvert falll hvis vi skal holde oss til behandling i det offentlige

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye. Dere får jo litt å stri med fremover:-) Men så gøy.

Ønsker dere iallfall lykke til videre.

Skrevet

Åh, jeg blir så utrolig glad for å lese sånt! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...