Gå til innhold

14 dager fra el til tr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at når du får el går det akkuart 14dager før du får tr?hva hvis den kommer etter 11 dager?fikk positiv el test15mai...og tr i dag...noe som lignet på det hvertfall.melder vel bare sin ankomst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt i fra 12 til 16 dager har jeg hørt.

Skrevet

Kanskje det bare er spotting?

Skrevet

ja, for det er vel mellom 10 og 11 dager siden el siden testen viste positiv for 11 dager siden,hmm...mensen er aldri tidli eller sien hos meg. betyr spotting at dette bare er begynnelsen så kommer esten siden?=)

Skrevet

Hei Håpefull,

nå vil jeg ikke gi deg falske forhåpninger, men det kan også være festebløsning. Dersom du hadde pos. test den 15, er det mest naturlig å tro at eggløsning inntraff dagen etterpå, altså den 16.. Fikk du mensen i dag, er det altså en lutealfase på 9 dager. (I dag regnes ikke med som dag). Det er i tilfelle en ganske kort lutealfase.

Lykke til, og hold oss oppdatert da:-)

Klem.

Skrevet

uff,tør nesten ikke håpe....hvordan er en festeblødning,bare sånn wips så er han vekk igjen?? får prøve å teste i morgen hvis ikke det skjer noen forandringer..takk for svar=)

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke. Tror festeblødning utarter seg veldig forskjellig, men antar at det er mindre enn med mensen. Når det er sagt så er det ikke så mange som opplever festebløsning heller.

Jeg skal krysse fingrene for deg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...