Gå til innhold

Testet negativt i dag, dårlig start på helga! Har du testet igjen Th@le?

Anbefalte innlegg

Hadde ordentlig hjerteklapp da jeg stod opp i dag, tror jeg har IKM i dag eller i morgen. Men selvfølgelig testet jeg negativt! Uansett må jeg som så mange andre si at jeg syntes jeg skimtet en svak-svak bufferstrek ved siden av test-streken. Når jeg tok den med i dagslyset og la godviljen til. (Bruker hurtigsvar sine tester, ikke råd til annet med mitt forbruk :-) Man jeg kan vel ikke kalle den positiv nei, mener jeg har testet sånne svake tester tidligere, og fått mensen noen dager etterpå.

Nei, nå skal jeg dra på jobb! Håper alle dere andre får en bedre start på helga enn meg :-)

Fortsetter under...

Heisann, ja jeg testet med sånn billigtest igjen... Tror ikke den er positiv, men som du sier, legger jeg godviljen til kan jeg skimte en bufferstrek i dagslyset.... ha ha snakk om desperat :-D Men jeg kan ikke huske å ha sett antydning til strek en gang før....

Ah, nesten så jeg begynner å få litt troen igjen nå. Er det i dag du har IKM? Håper-håper-håper for oss begge to :-) Og alle andre mer eller midre desperate her inne! Føler faktisk at jeg har litt symptomer også, mens-vondt i magen, og stikkinger i halebeinet. Løper på do i eningen for å forsikre meg om at jeg ikke har fått mensen. Og jeg angrer nesten på at jeg ikke tok med meg den brukte graviditetstesten på jobb!!! SÅ desperat er jeg :-) Da kunne jeg sett litt til på den nå, for å se om jeg fremdeles skimter bufferlinjen. (Vet at den er ugyldig etter fem minutter, men likevel...). Hold meg oppdatert da! Jeg er innom her to-tre ganger om dagen.

Ja utrolig at det gikk så kjapt. Og ganske rart at jeg testet negativt med billigetester i morges ( selv om jeg mener jeg skimtet en skyggestrek...). Gikk på do bare to timer etter, presset ut noen dråper og fikk positiv med CB! Var det lenge til ikm for deg?

Annonse

Har IKM i morgen eller søndag. Testet positivt på El-testen søndagsmorgen for nesten fjorten dager siden, men har sjelden mer enn 13 dager mellom eggløsning og mens. Har akkurat tatt en QR nå da, og den var også svakt-svakt "positiv", men må fremdeles legge godviljen til for å se streken :-) Og som sagt så har jeg lurt meg selv tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...